Unconfigured Ad

Collapse

Multiplex Royal Evo 9

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • eibergg
    • Dec 2006
    • 74

Multiplex Royal Evo 9

Heisann!

Er det noen som har god erfaring med denne?

Tenker på glitch fare osv. har tenkt å bruke denne i seilfly F3J/F3B/F3F, og elektro fly.

Er den fortsatt aktuell? Selv om den har noen år på baken?
    Great Planes Fling
    Great Planes Slinger
    E-Flite Edge 540
    Tragi 704X
    Multiplex Funjet
    Multiplex Easyglider
    EMS Ventus 2c Klapptrieb, 4,8m
    Valenta ASW 17
    Futaba 10c FASST
  • jj
    • Nov 2002
    • 1327

En av de aller beste senderne på markedet.
    Jo Grini
    http://vimeo.com/jojoen
    http://www.youtube.com/jojoenno
    http://www.jojoen.no/

Comment

• _marius
      • Jun 2004
      • 271

Jeg kjøpte en Royal Evo 7 for ett år siden og den fungerer bra. Har ikke opplevd noe problemer.
      Marius

Comment

• Wiker
        • May 2003
        • 195

At den har noen år på baken har ikke mye å si. Jeg gikk selv for ikke lenge siden over fra Evo til en ennå eldre sender - Profi 4000.

Det er en del som bruker Evo9 og Evo12 til F3x, så den er fult brukbar til det. I reportasjer fra F3F-stevner ser jeg stadig bilder av F3F-flyverer med Royal Evo, så den må jo være fult brukbar, i hvert fall til F3F. Her er et par bilder fra siste Viking Race (VM i F3F):

Har selv brukt Evo9 synth til F3F. Jeg hadde ingen problemer med den, verken med glitch eller andre ting. Fin seilfly-radio som er enkel og logisk å programmere - synes jeg. Synes Multiplex sin programmering er veldig fleksibel og logisk, og da jeg er ”litt” programmerings-frik så bare måtte jeg etter hvert ha en Profi 4000.

Hadde ingen problemer med F3F-oppsett på Evo. Det eneste jeg opplevde som noe begrensende, og hvor jeg følte jeg stanga hodet i taket på Evo, var oppsett av snapflap. Ikke noe stort problem, og det går fint an å leve med disse begrensingene, men for en programmerings-frik som meg så… Vet ikke hvor mye jeg skal gå i detalj på dette? Vil nok bli mest reklame for Profi 4000 hvis jeg skal gå i detalj.

Comment

• svemoe
          • May 2003
          • 132

Har selv en Evo 12 som jeg er godt fornøyd med, og miksemulighetene er helt fabelaktige. Du bør imidlertid være litt forsiktig med mobiltelefon i nærheten av synth-modulen. Sendte nettopp selv en Raptor i bakken da mobiltelefonen i brystlomma begynte å ringe.
          Real airplanes have two wings and round engines

Comment

• Nitro
            • Sep 2003
            • 376

Hei.

Har selv en Evo9 synth som jeg bruker til motorfly, seilfly og helikopter. Er kjempefornøyd med radioen. Den kan virke tungvint å programere i begynnelsen, helt til man ser lyset
            Men det er kun en vanesak, til gjengjeld er den svært fleksibel.

Her er link til "tutorial" som er laget av en entusiast, et must for alle Evo eiere.

Comment

Working...