Unconfigured Ad

Collapse

Radio anbefalinger

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Atle
    • Jul 2007
    • 285

Bare for å skyte inn... Det følger med både mottaker og 4 stk digitale servoer når du kjøper en DX7. Og sender batteri
    Atle Østereng
    Oslo og Omegn Modellhelikopter Klubb
    Msn: a_ostereng@hotmail.com

T-rex 450 SE V2
    Spektrum DX7
    GY401 m/S9257
    3 x HS-65MG

Comment

• sjaa
      • Feb 2006
      • 601

Originally posted by Flyskrekk
      jeg tror nok at innen jeg flyr såpass avansert har jeg nok råd til en frekkere radio. til vanlig bruk holder vel en dx7?
      Jeg er helt sikker på at du kommer til å bli strålende fornøyd med DX7 til de fleste modeller, dette er basert på tilbakemeldinger fra en kamerat med DX6.

Bakgrunnen min for å kommentere som jeg gjorde var at jeg selv har handlet meg en radio som holdt til det jeg drev med på tidspunktet, for så å måtte handle meg ny et år etter. Det var dog en 6 kanals sender, hadde jeg hatt 7 så hadde det holdt ett år til. Det kan altså bli dyrere å kjøpe seg en rimelig radio _dersom_ man får lyst på større og mer avanserte saker...
      Mvh
      JoE
      Agder Modellflyklubb

Comment

• kow
        • Nov 2007
        • 8

Syntmodul i radioa er kjekt serru

Comment

• Flyskrekk
          • Nov 2007
          • 32

Originally posted by kow
          Syntmodul i radioa er kjekt serru
          jau det sku je tru, får man trommesett gitarforsterker og kastanjetter og, kan man dra på turne...
          Det vel om og gjøra og få detta oppi været...ratt...

Comment

• kow
            • Nov 2007
            • 8

Originally posted by Flyskrekk
            jau det sku je tru, får man trommesett gitarforsterker og kastanjetter og, kan man dra på turne...
            Vi får fell møtes og gå igjennom dine behov og radiotilbudtilbud der ute. Så kanskje det kan bli flyging i jula?

Comment

• Flyskrekk
              • Nov 2007
              • 32

Originally posted by kow
              Vi får fell møtes og gå igjennom dine behov og radiotilbudtilbud der ute. Så kanskje det kan bli flyging i jula?
              noe anna sku ha tatt seg ut. Kønnåkern skal få tælan vridd innsia-ut i løpet av rom-jula!
              Det vel om og gjøra og få detta oppi været...ratt...

Comment

Working...