Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Her kan sikkert mange gi bedre svar enn meg, men det finnes servoer som er laget for dette. Rett og slett retract servo. De har vel lengre slaglengde etc. etc, som gjør dem egnet for dette bruket. Men du får nok fler svar snart.
Eg gikk for en hitech HS 75BB retrac servo .Den drar ved 4,8v 6,6kg/6V 8,2 kg.Skal montere den i en warhawk 60 size.Prøvde med en standar servo for morro ,men det blir alt for svakt.(kostet 360.- spenn)
En retrac-servo er en servo som beveger seg 180 grader og det unike med disse er at de ikke er proposjonale i utslaget. Det er ingen utslag eller fullt utslag. Den bruker også minimalt med strøm i hver posisjon, i motsetning til en standardservo som blir stående å jobbe for å holde igjen understellet i en stilling.
Jeg bruker en JR NES791 på min Hangar 9 P-40 Warhawk, og den fungerer
helt ypperlig.
Den drar 18,73 kg/cm på 1,55 sek - 60gr, som jeg tror er mer enn nok til flyet ditt. Fikk tips om at en servo på ca 8 kg ikke var kraftig nok for H9 P-40, så da ble det denne på meg.
Bare ring på Smallsize Trondheim og snakk med Gunnar så ordner han alt.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment