Unconfigured Ad

Collapse

Digitale servoer til 450 SE V2

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Krazy-K
    • Jul 2006
    • 339

Originally posted by JR DUDE
    ...er nok enig med geirgr her at det er bedre med reservedeler en de servoene ivertfall for en nybegynner.
    Det er nok riktig, og som jeg sa "...hvis du kan fly slik at du trenger denne responsen".

Digitale server på så små heli er nok for de som har avansert såpass at de kan dra nytte av de ekstra kronene...

HS65 holder lenge til en nybegynner, i lang tid
    Kenneth Davidsen

Comment

• roadrune
      • Jul 2007
      • 2292

Originally posted by Krazy-K
      RCpro.no har tatt inn noen veldig gode Futaba S3154 Digital High Torque, High Speed Micro Servo.

Ut fra en som bytta fra HS65HB, skal disse visstnok gi deg et helt nytt heli hvis du er vant med analog og upresis respons, og hvis du kan fly slik at du trenger denne responsen.

Og prisen er ikke avskrekkende heller
      Har tenkt på disse selv, har han original BEC, klarer den å levere nok strøm til disse?

Skal ha nye servoer, og det står mellom disse, og hs65mg.

Har idag DS285, og har hatt to krasj som etter all sannsynlighet kommer av servosvikt (se annen post)
      Hilsen Rune Marcussen

MSH Protos500 DS3517 DS3500 V-Bar
      T-Rex 600n YS50 DS8717 DS8900 V-Bar
      JR DSX9

Fitjar Modellflyklubb
      ---------------------------------------------------------------------------
      Tyngdekraft- ikke bare en god ide, det er loven!

Comment

• Krazy-K
        • Jul 2006
        • 339

Originally posted by roadrune
        ...har han original BEC, klarer den å levere nok strøm til disse?
        Nei han bytta denne tidlig, men han har første versjonen av T-rex 450SE.

Vet ikke om det er noen forskjell på nyere modeller, men den originale ESC'en klarte ikke å levere nok strøm selv med HS65... Den gikk varm og ga katastrofale utslag Jeg vet om flere som og måtte bytte denne, så det kan ha vært noe med den...
        Kenneth Davidsen

Comment

• roadrune
          • Jul 2007
          • 2292

Originally posted by Krazy-K
          Nei han bytta denne tidlig, men han har første versjonen av T-rex 450SE.

Vet ikke om det er noen forskjell på nyere modeller, men den originale ESC'en klarte ikke å levere nok strøm selv med HS65... Den gikk varm og ga katastrofale utslag Jeg vet om flere som og måtte bytte denne, så det kan ha vært noe med den...
          Jeg har jo v2'en, og den ser ut til å levere nok til de digitale jeg har.....den er oppgitt til 2A v/ 6V, trenger de Futabaene mer, mon tro?
          Hilsen Rune Marcussen

MSH Protos500 DS3517 DS3500 V-Bar
          T-Rex 600n YS50 DS8717 DS8900 V-Bar
          JR DSX9

Fitjar Modellflyklubb
          ---------------------------------------------------------------------------
          Tyngdekraft- ikke bare en god ide, det er loven!

Comment

• Mathias
            • Feb 2007
            • 1122

Originally posted by geirgr
            OT: Kan man bruke HS65MG metal gir på HS65HB servoene?
            Ja, det mener jeg og ha hørt.

HS-65HB/MG holder da i massevis...

Mathias
            Mikado Logo 700 Xxtreme | Blade 130 X | JR XG8 & Spektrum DX8

Comment

• ehaga
              • Feb 2005
              • 1173

Originally posted by roadrune
              Jeg har jo v2'en, og den ser ut til å levere nok til de digitale jeg har.....den er oppgitt til 2A v/ 6V, trenger de Futabaene mer, mon tro?
              Jeg har hørt om at folk har dårlig erfaring med bruk av Align sin regulator sammen med digitale servoer. Jeg husker rett og slett ikke hvor jeg fant det, men enten via runryder eller helifreak.

Jeg bruker Kontronik JAZZ regulator i min V2 hvor jeg kjører digitale servoer. Ikke noe problem der.
              - Erik -

------------------------------------------
              Logo 600SX + 6003D
              Logo 400SE

Futaba 18MZ

Comment

Working...