Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Hvor i utlandet handler man sendere, tenker futaba 9 serien f.eks, eller hva anbefales?
Hadde ikke tenkt å gå over til 2,4 enda siden eg ikke har tenkt å skifte ut alle mottakerne enda.
Men siden det er nevnt, hva koster mottakere til 2,4 med 6-8 kanaler?
Børge G Hansen
Futaba 10C 2.4FASST
Optic6
C17E
Dassler
T-Rex
T-Rex 600 N Pro
U-CAN-DO 46
Cessna Cardinal
Cessna 182 skyline
cap 232 27% alitalia
edge 540 vince
Har selv brukt Esprit models over there og er kjempefornøyd med de, både når det gjelder service og priser. Futaba 7 kanaler 2,4 ghz ligger på 99 dollar....
Har selv brukt Esprit models over there og er kjempefornøyd med de, både når det gjelder service og priser. Futaba 7 kanaler 2,4 ghz ligger på 99 dollar....
Har lett litt på Em og klarer ikke å finne denne Futabane til 99 dallars, Har du skrevet feil eller er det jeg som et blind. Leste litt fort her, regner med at det er mottagere vi snakker om her Beklager så mye. Jeg er på stadiet der man kan kalle det sveise blind
Jeg er også litt spent når det gjelder disse 2,4 radioene. Kan ikke folk poste sine erfaringer på både godt og vondt. Jeg har hørt både og om 2,4. Jg flyr da bare elektro og driver å funderer på om jeg skal bytte til 2,4, men det er NOE som holder meg tilbake. Har en som er litt inne i dette evne med sendere og frekvenser, han jobber med dette til daglig. Han sa mente at 2,4 ikke hadde så bra rekke vidde som det gode gammle Fm senderne. Siden jeg er skepteisk til 2,4 hadde det vært flott med noen overbevisninger.
Har surfet litt rundt, men jeg kan ikke finne ut rekkevidden på sendere som sender på 2,4 ghz. ER det noen som vet.???
Lurer enda på hvor dere kjøper f.eks radiosendere i utlandet, da f.eks futaba.
Vurderer sterkt å kjøpe en 9c et eller annet. Er det noen som har noen tips før eller imot denne senderen?
Har en optic fra før.
Børge G Hansen
Futaba 10C 2.4FASST
Optic6
C17E
Dassler
T-Rex
T-Rex 600 N Pro
U-CAN-DO 46
Cessna Cardinal
Cessna 182 skyline
cap 232 27% alitalia
edge 540 vince
Har lett litt på Em og klarer ikke å finne denne Futabane til 99 dallars, Har du skrevet feil eller er det jeg som et blind. Leste litt fort her, regner med at det er mottagere vi snakker om her Beklager så mye. Jeg er på stadiet der man kan kalle det sveise blind
Jeg er også litt spent når det gjelder disse 2,4 radioene. Kan ikke folk poste sine erfaringer på både godt og vondt. Jeg har hørt både og om 2,4. Jg flyr da bare elektro og driver å funderer på om jeg skal bytte til 2,4, men det er NOE som holder meg tilbake. Har en som er litt inne i dette evne med sendere og frekvenser, han jobber med dette til daglig. Han sa mente at 2,4 ikke hadde så bra rekke vidde som det gode gammle Fm senderne. Siden jeg er skepteisk til 2,4 hadde det vært flott med noen overbevisninger.
Har surfet litt rundt, men jeg kan ikke finne ut rekkevidden på sendere som sender på 2,4 ghz. ER det noen som vet.???
Heisan
Fikk testa min nye Futaba FG 12 2,4ghz radio her om dagen , testa i mitt 3 m seilfly med el motor i nesa , fløy så langt/høyt unna som jeg makta og jeg har ørnesyn... antennene var inni kroppen på flyet dog 45" på hverandre ,hadde her 7 kanalers mottageren.
no problem en knallbra radio, jeg er meget fornøyd så langt.
Futaba har testet i Tyskland rekkevidde på Fasst systemet, bakke til bakke 2km +
bakke til luft 3km +
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment