Announcement

Collapse
No announcement yet.

Futaba 12Fg og dual rates

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Futaba 12Fg og dual rates

    Hei
    Koser meg med en 12FG om dagen,men sliter litt med å finne ut av et par ting, sikkert et enkelt svar.
    Kan noen si meg om det er mulig å få 3 forskjellige "rates" rorutslag på dene radioen ved å bruke en 3 punkts bryter, (slik som det så enkelt går å få på 9C radioen.)
    Eller er det ment at man skal sette opp modellene med eksempelvis 3 såkalte flight conditions istedet og forskjellige utslag på hver av disse?

    På forhånd takk.
    Rune
    Last edited by Rune@; 11-02-08, 16:24.

  • #2
    Beste løsningen synes jeg er å sette opp med flightmodes. Da har du kontroll på alle rora på en knapp, men dette som så mangt annet er det delte meninger om. Så tilbake til om det går å sette opp med 3-knapps funksjon, og ja det mener jeg det skal gjøre siden radioen har mulighet til å benytte knapper til hva du måtte ønske. Ikke sikker, men mener det er mulig. Finner jeg ut av det før noen andre så sier jeg ifra.
    Emil Nilsen
    www.rcpro.no

    Comment


    • #3
      Hei
      Man kan jo ha en kombinasjon av servoer eller bare single servoer stillt inn på D\R også, så det later til å være litt dobbelt opp med muliheter og funksjoner?
      Å velge en 3 punkts bryter for så å sett opp D\R er enkelt, men når man stiller inn at den er OFF på 1 bryter trinn(altså 100&#37
      ON på 2 med 75%, og så
      ON bryter trinn 3 med 50%,
      Ja så blir den alikevel bare 100, 50 og 50. Den velger den siste % satsen man setter inn på begge de 2 trinnene som er ON??
      Rune
      Last edited by Rune@; 12-02-08, 08:45.

      Comment

      Working...
      X