Unconfigured Ad
Collapse
Noen som har testet disse??
Collapse
X
-
Noen som har testet disse??
Delta force anilator 53 m Quickdraw 26ccm pioneer. SS66 M SG 35cc. Lynx 2m.Extreme Flight MXS 48".og Futaba 4PX . JBA 56 3.5m el Carbon seiler.
På vei inn i Hangaren.
Lyst på. F5B m cheapo oppsett i. Nan Omega 2.4m F5j. 1/4 DG808S 4500mmTags: None -
Hvorfor ikke bare kjøpe noe du vet fungerer? Jeg synes Niels hadde ett glimrende innlegg i siste MI, side 22. Enkelt budskap: Billig kan fort bli dyrt! Altså: Kjøp noe du vet fungerer! -
Mange måter å se det på...Jeg ser det litt annerledes. Noen liker å smøre på med topp-notch alle veier, mens andre liker å spare noen kroner. Smak og behag.
Jeg har montert Hyperion Atlas hele veien rundt i min nye H9 Cessna. Har ikke flydd modellen enda så det er vanskelig å si noe om hvordan det fungerer i praksis, eller over tid, men montert og testet virker servoene både presis og kraftig. Ingenting å utsette på det enda.
Jeg har forøvrig også brukt BILLIGE Waypoint servoer hele veien rundt i en U-Can-Do-3D 60 modell, og det fungerer glimrende det! Billig er ikke alltid rævva. Det er heller kanskje ikke like bra som dyrere Futaba, JR, eller Hitec digitale servoer, men det er ofte mere enn godt nok til ditt prosjekt?Atlas servoene kan også programmeres med en liten USB-dings som koster en brøkdel av Hitec's programmerer.
Man trenger jo kanskje ikke CCPM-klasse ninja-digital-coreless-presisjon hele veien rundt på alle modeller? Uten at jeg har dokumentasjon for forskjellene på Atlas og andre digitale servoer. Jeg har brukt mye annet Hyperion utstyr de siste årene, som feks. ARF-modeller, ladere, batterier, brytere, ledninger, plugger, e-meter, og har vert kjempefornøyd med alt.
Det blir litt for enkelt å si at siden det er billig, er det dritt. Om alle tenkte slik hadde vi ikke hatt mye progresjon og utvikling innenfor denne sporten!Anders Hauge
www.hang.no - Norges nye HANG-side!
www.JetsOfBergen.no
rc.andersh.com
Byggeblog 3,6m SkyLink 100ccm (Cessna)
Byggeblog FPV SailCam Easyglider
Byggeblog for Eurosporten
Byggeblog for H9 Cessna med selvstarter og lys
There is nothing left in my right brain, and there is noting right in my left brain....Comment
-
så er det jo greit at noen kjøper og tester for å se om det fungerer......merke Hyporion er jo velrennomert så det gjenstår og se,, datane på servoene er det jo ikke noe og si på, digitale -programbare, strerke , raske, test ivei ..Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment