Unconfigured Ad

Collapse

Graupner MC-18 og Esky Belt CP?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gsuit
    • Mar 2008
    • 9

Graupner MC-18 og Esky Belt CP?

Tenkte jeg skulle prøve å få brukt den gamle MC-18 senderen min istedet for den simple 6 kanals radioen som følger med Esky Belt CP RTF settet. Ser at begge radioene bruker PPM, og prøvde å sette over krystallen fra Esky radioen til MC-18. Servoene beveget seg da noe etter stikkeutslagene men stod for det meste og dirret og gav feil utslag.
    Kunne kanskje ha prøvd å sette inn krystallsettet jeg har brukt i MC-18 senderen og mottakeren istedet, men det ligger godt bortgjemt på loftet så jeg har ikke giddet hentet stigen for å plukke det ned ennå.

Er det noen som har noen anelse om MC18 senderen og Esky mottakeren kan fungere sammen?

Esky radioen fungere jo den, men hater å ikke ha senderpult til den, og at jeg ikke får justert opp utslagene på servoene.
  • ErlendM
    • Jun 2006
    • 631

Du kan neppe bruke krystallene om hverandre. Kjøp deg en ny TX-krystall til din MC-18 som samsvarer med mottageren du allerede har, så går det nok bedre tenker jeg - eller en ny til E_sky-mottageren din som samsvarer med MC-18.

Du må muligens også flytte om på servokoblingene da det kan være forskjell på hvilken kanal de ulike funksjonene går på.
    Erlend Moen
    Bygge-blog Cozy MK-IV (full-size experimental): http://cozy.ljosnes.no

Comment

• Gsuit
      • Mar 2008
      • 9

Ok. Takker!

Comment

Working...