Jeg har en Futaba 7C FASST med 3 frie mikser. Siden jeg har to balanserors-servoer på flyet mitt har jeg brukt to mikser til å "rette opp" uønsket rolling ved knife-edge. Nå ligger flyet i stabil vinkel men det trekker litt mot understellet i knife-edge. Siden jeg også har to høyderors-servoer på flyet hadde jeg trengt to frie mikser til å "mikse bort" denne koblingen, men jeg har altså bare en fri miks igjen.
Trodde jeg kunne slippe dette problemet siden både balanseror og høyderor består av en "master-kanal/servo" i originaloppsettet til radioen, men når jeg mikser må jeg faktisk bruke en miks pr. servo, og dermed har jeg en miks for lite.
Det er sikkert andre som har hatt dette problemet tidligere, så tips mottas med takk.
Trodde jeg kunne slippe dette problemet siden både balanseror og høyderor består av en "master-kanal/servo" i originaloppsettet til radioen, men når jeg mikser må jeg faktisk bruke en miks pr. servo, og dermed har jeg en miks for lite.
Det er sikkert andre som har hatt dette problemet tidligere, så tips mottas med takk.
Comment