Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Hvor kan jeg kjøpe pult til 9XII?har ikke klart å finne noe...
Den bør ikke"holde" rundt hele senderen da den har to glidebrytere på siden som jeg trenger tilgang til...
Stefan Strand
Gluing is an art,now where is Michelangelo when you need him...
Hvor kan jeg kjøpe pult til 9XII?har ikke klart å finne noe...
Den bør ikke"holde" rundt hele senderen da den har to glidebrytere på siden som jeg trenger tilgang til...
Er det noe som holder fast radio`n på dette brettet?
En ting som er veldig fint med det jeg linket til i min forrige post er at den sitter litt fast. Og det er veldig ålreit når man f.eks driver med DLG som jeg gjør.....
Anything and Everything for electric flight, your electric superstore, Helicopter store
meget bra kan anbefalest.
Delta force anilator 53 m Quickdraw 26ccm pioneer. SS66 M SG 35cc. Lynx 2m.Extreme Flight MXS 48".og Futaba 4PX . JBA 56 3.5m el Carbon seiler.
På vei inn i Hangaren.
Lyst på. F5B m cheapo oppsett i. Nan Omega 2.4m F5j. 1/4 DG808S 4500mm
Jeg bruker Graupner sin Contest-S-Pult-Carbon mx-22/mx-24 til min 9xII
Jr og Graupner har samme kasse på senderen så pulten passer 100% uten noe mekk.
Pluten har også åpning slik at man enket nåe brytere og trimme pot som sitter under. Den støtter ogsa Spektrum 2.4 GHz modulet.
Pulten gir også god støtte for håndleddene slik at armene kan hvile - utmerket når man flyr seilfly!
Radioen sitter bom fast og kan ikke skli noen veier - videre beskytter pulten radion
Bare et minus - plulten er ikke i karbon - kun karbon look-a-like plastikk
Skal du kjøpe pulten så anbefaler jeg deg å kjøpe kryss skulderreimen til Graupner noe som gjør at det hele blir veldig komfortabelt å ha på seg!
Hvis du kjøper en pult vil du definitivt ikke angre på det.
Tror Torbjørn&Kåre kan ha en på lager i Oslo.
Jeg kjøpte min hos Staufenbiel-Modellbauzentrum i Hamburg og ga en 4-500 kroner for den
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment