Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Jeg har 3 stk av disse i min 75% Vertigo og de fungerer så langt helt utmerket. Waypointservoene er roligere, jobber ikke så mye. Men de er sterke og forholdsvis nøyaktige, ihvertfall til denne type flygning de ofte brukes til.
Og skal man spare vekt så skal man spare vekt
Affa har essensen der: Dymond-servoene er lette og sterke nok til Edge, liten Vertigo osv. Men når jeg satte Waypoint 60 og DY44 ved siden av hverandre og kjørte dem sakte var nok Waypointene vakrere i gangen og virket mer oppløste. Men til dette bruket der vekta teller har ikke jeg heller opplevd feil på Dymond`ene
Ja takk, begge deler..
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment