noen som har erfaring med dette? ser elefun har fått inn spectrum modul til jr. fungerer dette bra?
Unconfigured Ad
Collapse
jr 9x/9x2 med 2,4 modul?
Collapse
X
-
Har brukt denne kombinasjonen i nærmere 1 år nå uten problemer og har bare gode erfaringer!
Handlet min fra http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...D_JR__w/AR7000
Fikk denne hjem på døra for 1300 kroner i de dager da $ var nede i 5 kr men nå.... sukkk....Last edited by Quadrocopter; 29-10-08, 21:37. -
Du bør være oppmerksom på at du ikke for utnyttet 2.4Ghz fullt ut i denne konfigurasjonen. Når JR ville gå over til 2.4Ghz fant de ut at CPU'en i JR 9xII var for slapp til å håndtere datamengden. JR DSX9 har derfor en kjappere CPU sammenlignet med 9xII.
Hvorvidt dette har noen praktisk betydning, vet jeg ikke.- Erik -
------------------------------------------
Logo 600SX + 6003D
Logo 400SE
Futaba 18MZComment
-
Hvis du korrigerer og sier at de ønsket et digitalt signal ned høy oppløsning hele veien uten å måtte gå om PPM så blir utsagnet det mer riktig.Comment
-
Å spørre om å sammenlikne jr/spektrum med futaba vil garantert sette i gang en storm av innlegg hvor følelser og fornuft blandes og hvor det blir vanskelig å skille synsing fra fakta
Ta et raskt søk i dette forumet og i rcgroups så finner du garantert en mengde med tråder som omtaler pro/cons ved nevnte radioerComment
-
må nok være forsiktig ja.. alltid hatt hitec før jeg gikk over til jr.. så er ganske åpen for muligheter.. men ser at spectrum har utvalg innen noen billige "parkflyer" mottakere på 2,4. det har jo ikke futaba osv for eksempel.. har holdt i 10c selv, og den er behagelig og holde i, akkurat som jr min.. får google litt rundt og titte på tester.. heheLower, Lower, oops.
Flyr mest elektromodeller, og noe bensin/glow.Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment