Unconfigured Ad

Collapse

Spektrum 7000

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • trn
    • Sep 2008
    • 48

Spektrum 7000

Hei, har gått til annskaffelse av T rex 450 og lurte på om noen kunne hjelpe med hvor koblinger fra gyro 401(svart og rød kontakt) skal stå, de passer jo bare på aux 1 og 2 men da blir de stående gal vei i forhold til resten, er dette rett. Hvilken skal da på Aux 1. Har sett video av Bob men der var ingenting om oppkobling av Sp 7000, vet du hvor dette kan finnes?

Jeg har en e-sky king 2 som er håpløs å fly med, kan jeg sette en spektrum 7000 dit(har 2 stk) Tror du det kunne bli bedre å fly med da?
    Mvh:
    TRN.
    T-Rex 450 SE V2
    T-Rex 500 ESP
  • lsigge
    • Aug 2006
    • 172

Jeg mener jeg brukte Gear som gyro da jeg brukte DX7. Nei, alle skal stå med signal samme vei, dvs. opp.

Ellers burde du finne nyttig info her:

-------------------
    Lars S. Siggerud

Comment

• trn
      • Sep 2008
      • 48

Hei, fant svar på det via linken du sendte:
      To get the two Futaba connectors into your Spektrum receiver you will have to trim the flat piece that sticks out on the side. Use an exacto knife to shave this off
      Mvh:
      TRN.
      T-Rex 450 SE V2
      T-Rex 500 ESP

Comment

• roadrune
        • Jul 2007
        • 2292

Originally posted by trn
        Hei, fant svar på det via linken du sendte:
        To get the two Futaba connectors into your Spektrum receiver you will have to trim the flat piece that sticks out on the side. Use an exacto knife to shave this off
        Hei, jeg hadde tenkt å svare på mailen din, men klikket feil, og slettet istedet for, og så hadde jeg ikke mail-adressen din
        Hilsen Rune Marcussen

MSH Protos500 DS3517 DS3500 V-Bar
        T-Rex 600n YS50 DS8717 DS8900 V-Bar
        JR DSX9

Fitjar Modellflyklubb
        ---------------------------------------------------------------------------
        Tyngdekraft- ikke bare en god ide, det er loven!

Comment

• trn
          • Sep 2008
          • 48

Helt ok Rune, holder nå på med T rexen å det begynner å gå seg til, men det kom 2 servoer for lite, så det har jeg bestilt på elefun. Holdt på å justere litt på servoene da det ble fritt for strøm på radioen, skulle plugge inn å lade men ser at det bare er 110 volt, må jo få tak i ny lader og må jo ha lader både til radio 9,6 volt og det batteri som fulgte med til å testkjøre servoer og gyro 4,8 volt. Har du/dere noen gode råd?
          Mvh:
          TRN.
          T-Rex 450 SE V2
          T-Rex 500 ESP

Comment

Working...