Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Vart ein ny rekord på meg i dag, tx-rx 12km.
Men heimturen vart meir spennande en eg hadde tenkt meg
Komentarar er lagt in på video: http://www.vimeo.com/3018319
Hadde du hatt en Cularis så hadde du klart det helt hjem... Imponerende.. minner meg om min tid som HG pilot, rekker jeg over der, over fjellet eller må jeg snu ,det er det som gjør det spennende å fly, man må alltid ha et bein i bakken
Hadde du hatt en Cularis så hadde du klart det helt hjem... Imponerende.. minner meg om min tid som HG pilot, rekker jeg over der, over fjellet eller må jeg snu ,det er det som gjør det spennende å fly, man må alltid ha et bein i bakken
heilt einig, men her har eg ingen muligheit å snu, berre om eg kan landa i eit området
der eg har dekning med video!
Det var dritspennande dei siste 15 minutter.
Vart ein ny rekord på meg i dag, tx-rx 12km.
Men heimturen vart meir spennande en eg hadde tenkt meg
Komentarar er lagt in på video: http://www.vimeo.com/3018319
Har ikke sett siste videoen ennå, men jeg har likevel ett spørsmål:
Når du er sånn ca 12 km hjemmefra: Hvordan vet du at nå må du snu?
Kunne du kanskje kjørt ut noen minutter til og så går det greit med tx-rx 14-15 km også?
Har ikke sett siste videoen ennå, men jeg har likevel ett spørsmål:
Når du er sånn ca 12 km hjemmefra: Hvordan vet du at nå må du snu?
Kunne du kanskje kjørt ut noen minutter til og så går det greit med tx-rx 14-15 km også?
Før ein slik tur, så simulerar eg turen på eit kart og visuellt, for å å veta høgre og venstre begrensing, sidan eg bur på vestlandet med høge fjell.
Heile tida MÅ eg vera innanfor "line of sight"
Da eg ser på kartet, så finner eg også ut "kjente" landemerker, og avstandar til desse.
Ang batterikapasitet, så flyger eg etter stoppeklokka, for eg veit at eg kan flyga på
3/4 trottel i ca 20minutter, men da må eg tenka på å snu.
Det som gjekk galt i går var at heimturen tok mye lenger tid, en turen bort, dette pga eg hadde medvind på tur,uten eg merka det, men fekk sidevind på retur, difor gjekk heimturen lenger tid.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment