Unconfigured Ad
Collapse
Hitec 2,4 Ghz 9-kanaler med touchskjerm og telemetri
Collapse
X
-
Ja, denne radioen ser skikkelig spennendu ut.......har aldri vært borti andre radioer og touch screen, men utfra det jeg kunne se i videoen så var det et veldig oversiktlig og intuitivt grensesnitt.
Designmessig likte jeg den også.
Får håpe Hitec endelig kan lykkes med å få til en radio som kan sies å være en skikkelig god radio.
Prismessig er den heller ikke ille utfra hva som er antydet på en norsk side.
Er det noen som har peiling på hva forskjellig type sensorer koster?Anders Bruneberg
RaufossComment
-
La denne sendern ut som en nyhets artikkel på forumsiden for en 3-4 uker siden, men den ble ikke prioritert.......men radioen er en revulosjon for Hitec når det gjelder Teknikk/design/grensesnitt...
Her er dokumentasjonen :
Comment
-
OIoioi
Det er den jeg ønsker meg.
Har en optic6 som jeg liker, men den mangler to kanaler, minst! Hater å lære meg helt nye brukergrensesnitt, så jeg har holdt ut med den på tross av sine åpenbare mangler.
Sikkert lettere å lære seg denne når jeg kan o6 i ryggraden.
Hva kommer den til å koste her på bjerget?Ikke kast den! jeg tar`n, kan sikkert brukes til noe!
Steinar B Johansen
Lillehammer mfkComment
-
Ikke kast den! jeg tar`n, kan sikkert brukes til noe!
Steinar B Johansen
Lillehammer mfkComment
-
Comment
-
Tror det der kommer til å bli en bra radio.
9-kanaler holder i massevis, og toveis kommunikasjon er jo heller ikke dumt.
Hadde jeg ikke kjøpt radio i høst ville den der blitt vurdert sterkt!
Og siden det er Hitec blir nok motakerne billige. (Værtfall billigere enn Futaba)Comment
-
Sett den før
Så en prototype av denne (uten 2,4Ghz) på F3C VM i Polen 2007! Det var det Koreanske laget som fløy med den. De sa de var fornøyd med den. Nå skal det sies at jeg ikke er noe Hitec fan... Men denne radioen så mangfoldige hakk bedre ut en andre Hitec radioer. Den var ganske "tung". Tror den hadde alu kasse el. lign. Minnet ganske mye om JR 10X. Vesentlig større kvalitetsfølelse enn man får av dagens hitec Radioer. Men hvem vet, det kan jo hende produksjons modellene blir kjipere...-Futaba 14 MZ
-2 JR Sylphide 90 med Funtech Staysee kropper
-Robbe Futura Nova
-Robbe Futura Contest
-Schlüter Champion
-Schlüter Mini Boy
-Schlüter DS22
-Century Ninja ProMaster
-TSK Mystar 46
-X-Cell 40
-Ikarus Piccolo
-ZN Line Synergy
-BVM Aggressor