Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jr 9x2 2,4gHz

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jr 9x2 2,4gHz

    Hei.. Vurderer og bygge om min JR 9x2 til 2,4.
    Ser Elefun har Spektrum modul og mottager til 1900kr.
    Er det noen som har testet denne, og har gjort seg opp noen erfaring.
    Youtube: Flygutta
    -----------------------------
    Fly:Pilot-Rc Sbach 50cc elektro,Sebart Sukhoi 50Ev2, Sebart Pitts Python 50E, Sebart Angel 30E, Sebrart Katana 120E, Seagul Decathlon 60s, Kinetic 800, axn floater, Phoenix Yak 60s, Multiplex Fun Cub, SuperSport 40s, GP Yak 54, Multiplex Twister, Giant Cessna 182, P47Funfighter, AT-6 Texan Funfighter.
    Heli: T-rex 700,T-rex 450
    Kleff@ [Arne Ivar Kleven]
    (34 år ung)
    www.flygutta.com
    www.vfkm.no


  • #2
    Har brukt 2.4 GHz Spektrum modul i min 9xII i over ett år nå og det fungerer utmerket!

    Comment


    • #3
      Ser throttlestore har denne FASST versonen til 890,- kan den brukes?? 404 Not Found

      Kjell Arne

      Comment


      • #4
        Den er noe billigere - med neste gang du skal ut å handle en FASST mottaker så er gevinsten borte. Futaba selger billige sendere men de har dårlig utvalg og flår deg når det kommer til mottakere!

        Ja - jeg er i dårlig humør i dag
        Last edited by Quadrocopter; 29-03-09, 21:27.

        Comment


        • #5
          Hei har brukt spektrum modul i min 9XII i øvekant av eitt år og er stor fornøyd med den.
          Mvh:
          Johnny.Ystanes. Ullensvang Herad
          www.folgefonnrc.ning.com

          MA X-Cell Fury Extreme 90
          Raptor 90 3D
          Raptor 50 Titan SE
          T-Rex500GF
          T-Rex450SE V1
          JR Pcm9XII m/2.4Ghz modul

          Comment


          • #6
            Mulig du kjenner til det allerede - men du klarer ikke å utnytte 2.4Ghz systemet fullt ut. Det er i grunnen derfor JR laget en ny radio som ser "helt like ut", men som er forskjellig under skallet. DSX9 har kraftigere CPU for å utnytte 2.4Ghz båndet.

            Hvor stor betydning dette har i praksis skal jeg ikke uttale meg om.
            - Erik -

            ------------------------------------------
            Logo 600SX + 6003D
            Logo 400SE

            Futaba 18MZ

            Comment


            • #7
              Hmmmm...kanskje man skal gå for en JR DSX9 da... Så kan gamle 9xII brukes til skrotflya, mens DSX9 til det litt mere gromme...

              Hadde håpet på å kunne spare noen kroner, er jo strålende fornøyd med 9xII..

              Da får vi tenke litt..

              Takk for alle svar =)
              Youtube: Flygutta
              -----------------------------
              Fly:Pilot-Rc Sbach 50cc elektro,Sebart Sukhoi 50Ev2, Sebart Pitts Python 50E, Sebart Angel 30E, Sebrart Katana 120E, Seagul Decathlon 60s, Kinetic 800, axn floater, Phoenix Yak 60s, Multiplex Fun Cub, SuperSport 40s, GP Yak 54, Multiplex Twister, Giant Cessna 182, P47Funfighter, AT-6 Texan Funfighter.
              Heli: T-rex 700,T-rex 450
              Kleff@ [Arne Ivar Kleven]
              (34 år ung)
              www.flygutta.com
              www.vfkm.no

              Comment


              • #8
                Jeg ventet egentlig på at DSX9 skulle komme. Jeg var også strålende fornøyd med min 9xII, men så dukke behovet opp "for tidlig", dvs at DSX9 ikke var sluppet i Europa når jeg kjøpte ny. På den tiden var det færre radioer å velge mellom når man skulle ha mer enn 7 kanaler. Jeg landet derfor på Futaba 12FG - som slett ikke er noen dårlig radio. Men jeg må vel innrømme at jeg har i "bøtter og spann" med funksjoner jeg aldri bruker.
                - Erik -

                ------------------------------------------
                Logo 600SX + 6003D
                Logo 400SE

                Futaba 18MZ

                Comment

                Working...
                X