Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Hei!!!
Har bestillt meg en 25% peakmodel og med disse servoene Tower Pro MG945 er noen som har noen erfaring med disse? dem er på 13kg på 6v og Tower Pro MG995 og de er på 11kg på 6v
Hei!!!
Har bestillt meg en 25% peakmodel og med disse servoene Tower Pro MG945 er noen som har noen erfaring med disse? dem er på 13kg på 6v og Tower Pro MG995 og de er på 11kg på 6v
Vill ikke annbefale disse servoene, har brukt de på en del offroad biler. De funker greit til den jobben, genererer masse støy, dårlig sentrering etc. Ville aldri montert de i et fly.
Sjekk ut Power-HD servoer, skal montere det i samme fly som du har bestillt.
Jeg brukte disse servoene i en extra jeg hadde, den fikk en flytid på 30 sek....Min anbefaling..Ikke sett noe slikt i noe som skal i lufta alle fall..Upresise som fy. Ett par av kompisene mine har også testet disse... Blei raskt byttet ut. Legg heller i litt mere penger, og kjøp noe som virker.
Flyr MG996 på alle ror (-sideror som har HTX 12 K) på min SD model Extra 30% og elektro oppsett fra Hobby City. Denne flyr nå ganske bra etter min vurdering. Kjører alle servoer direkte gjennom mottaker. Har ikke hatt noe tull med servoen, men har nå ikke allverdens turer med denne maskinen.
Samme her, har hatt store problemer med disse, kjøpte ganske mange og de ble montrert og ganske raskt demontert i to fly: )
Ser at folk bruker HD servoene med hell, jeg har ikke tid å prøve å feile hele tiden(kjøpte endel rimelige kinaservoer, ingen er i bruk)så nå bruker jeg Hitec servoer i alle fly og kun det. Har en HD servo på gass på det ene flyet mitt, den virker veldig greitt....
Synest det er rart noen har hatt gode erfaringer med disse. Jeg kjøpte ett lass av dem. Halvparten oppførte seg underlig, og de som "virket" var upresise og elendig. Servoene er spreke og raske, men hjelper lite.
Men om noen vil bruke disse, så greit for meg. ALDRIG mere i mine fly i alle fall.
OI.... VAR LITT KJAPP DER: DEN LINKEN DU HADDE DER VAR OM HD SERVOENE: DA SNAKKER VI OM NOE HELT ANNET. DER HAR JEG BARE BRA ERFARINGER.
BEKLAGER FOR AT JEG IKKE LESTE TRÅDEN GODT NOK.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment