Announcement

Collapse
No announcement yet.

Futaba 14 MZ + Trenger hjelp!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Futaba 14 MZ + Trenger hjelp!

    Jeg er ganske fersk på denne radioen Futaba 14 MZ og får ikke til å sette opp forskjellige conditions så dette virker!
    Jeg har aktivert en bryter som skifter mellom condition 1 ,2 og 3, men problemet dukker opp når jeg begynner å justere f.eks Expo inne i AFR menyen. Hvis jeg lager expo på f.eks elevator her i condition 1 så henger denne expo innstillingen på i de andre condition 2 og 3 også! Hele poenget er jo at det skal være forskjellig med expo i de forskjellige conditionene! Er det noen som vet hvordan jeg får forskjellige utslag og expo justert inn i en et par conditions?
    Takker for all hjelp her, skjønner ikke en døyt av radioen

    Mvh OJ
    Olav Jørgensen
    Low & fast

  • #2
    Vis du tikker av boxen til venstre for grafene inne der du setter expo verdiene dine vil boxen skifte fra alle til singel, da blir de som du ønsker.
    futuba 18MZ
    Addiction X
    Slick 71" Hacker
    qq Pits Python DZY100
    2.6 Edge extreme compositt, DA85
    3.5 Edge extreme compositt, ZDZ210
    Pike Giant
    Sawex L39 jetcat P60
    Eurosport G-booster 160+
    Trex700 x 2
    Trex 550 CGY750
    Trex500

    Comment


    • #3
      Hei Olav,
      Sitter ikke med radioen her, men når du justerer feks. Expo så er det en knapp som setter single eller group. For å bare sette Expo i feks. condition 1 så setter du den på single istede for group som gjør at du setter condition 1,2 og 3 i samme opperasjon.

      Morten

      Comment


      • #4
        Se der var det en sak til å trykke på ja
        Da løste saken seg med en gang!

        Mvh OJ
        Olav Jørgensen
        Low & fast

        Comment

        Working...
        X