Er under montering av Trex 600N og har Align DS610 på swash og throttel. Opplever at ene servoen "knirker", ikke konstant som ved binding men nok til at jeg lurer på om det skyldes feil. Servoen er ny og fungerer ellers som den skal. Har også forsøkt å koble den til andre kanaler med samme resultat. Servoen er ikke tilkoblet linker så den har ingen binding. Reklamasjon?
Unconfigured Ad
Collapse
Knirkelyder i servo
Collapse
X
-
Bare for å presisere så er lyden der nærmest konstant også når stikkene er i ro. Men bare på en servo. De andre holder fred til jeg beveger stikkene.Einar Grobakken
HIROBO SRB QUARK | WALKERA 4G3 Brushless | T-REX 600 NITRO PRO, DS610, DS 760 M/BLS251 | T-REX 450 SE V2, HS-65 MG, GY401 M/S9650
FUTABA 10C 2.4 GHZComment
-
Er under montering av Trex 600N og har Align DS610 på swash og throttel. Opplever at ene servoen "knirker", ikke konstant som ved binding men nok til at jeg lurer på om det skyldes feil. Servoen er ny og fungerer ellers som den skal. Har også forsøkt å koble den til andre kanaler med samme resultat. Servoen er ikke tilkoblet linker så den har ingen binding. Reklamasjon?Einar Grobakken
HIROBO SRB QUARK | WALKERA 4G3 Brushless | T-REX 600 NITRO PRO, DS610, DS 760 M/BLS251 | T-REX 450 SE V2, HS-65 MG, GY401 M/S9650
FUTABA 10C 2.4 GHZComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment