Tenkte å starte opp en tråd om denne hete nyheten fra Hitec.
[Bilde helt nederst]
Nye stikka fra hitec heter Aurora 9 og er som navnet tilsier 9kanaler.
Foruten om "vanlige" elementer man forventer på en radio stikke idag så har den:
* Egen utvikla 2,4ghz samband.
* 9 kanaler
* Revolusjonerende enkel men samtidig dyp programmering av skikka. (se filmene lengre nede)
* STORT display med uvanlig høy oppløsning for denne prisklassen
* Full programmerbare knapper og fritt valg hvor du vil legge de forskjellige funksjonene
* minne nok for 30(!!) modeller...
full oversikt finner du her:
http://www.hitecrcd.com/transmitters/show?name=Aurora+9
Det er noen få heldige der ute som har fått lov å leke med stikka å tilbakemeldingene er over all forventning!
Her kommer er noen av filmene fra Brandon Chitty sitt første intrykk:
Oppsett osv, hvordan man gjør osv:
Flyet hans og hvordan han har satt det opp der:
Og hvordan gutten viser at det fungere (Flyr):
Mer flyving av samme person på Nall '09:
Som han så vidt er inne på, så har pakken en funksjon til å returnere signaler, for opp til 4-5 forskjellige følere, alt fra fuel level, temp på batteri pakke f.eks osv, RPM på motor... det finnes ikke noe engelsk visning av dette her enda på youtube av det jeg har funnet, men de finnes også på spansk tror jeg og tysk, for de som måtte like litt mer "gadget" siden av styringa:
Det finnes mer informasjon osv på youtube, hvor for forklarer enda mer for de som måtte ha mer interesse.
Denne pakken er lovt til å komme ut i salg i August '09 så vi finner den nok i butikken i de nærmeste ukene vil jeg tro!
Jeg hadde store planer om å kjøpe futuba 9c, men tror jeg faktisk skal prøve ut denne her istede!!
Så skriv ivei hva dere har på hjertet av forventninger og eventuelt inside info om hvor de kommer først i norge osv!!
Edit: litt typo's osv
[Bilde helt nederst]
Nye stikka fra hitec heter Aurora 9 og er som navnet tilsier 9kanaler.
Foruten om "vanlige" elementer man forventer på en radio stikke idag så har den:
* Egen utvikla 2,4ghz samband.
* 9 kanaler
* Revolusjonerende enkel men samtidig dyp programmering av skikka. (se filmene lengre nede)
* STORT display med uvanlig høy oppløsning for denne prisklassen
* Full programmerbare knapper og fritt valg hvor du vil legge de forskjellige funksjonene
* minne nok for 30(!!) modeller...
full oversikt finner du her:
http://www.hitecrcd.com/transmitters/show?name=Aurora+9
Det er noen få heldige der ute som har fått lov å leke med stikka å tilbakemeldingene er over all forventning!
Her kommer er noen av filmene fra Brandon Chitty sitt første intrykk:
Oppsett osv, hvordan man gjør osv:
Flyet hans og hvordan han har satt det opp der:
Og hvordan gutten viser at det fungere (Flyr):
Mer flyving av samme person på Nall '09:
Som han så vidt er inne på, så har pakken en funksjon til å returnere signaler, for opp til 4-5 forskjellige følere, alt fra fuel level, temp på batteri pakke f.eks osv, RPM på motor... det finnes ikke noe engelsk visning av dette her enda på youtube av det jeg har funnet, men de finnes også på spansk tror jeg og tysk, for de som måtte like litt mer "gadget" siden av styringa:
Det finnes mer informasjon osv på youtube, hvor for forklarer enda mer for de som måtte ha mer interesse.
Denne pakken er lovt til å komme ut i salg i August '09 så vi finner den nok i butikken i de nærmeste ukene vil jeg tro!
Jeg hadde store planer om å kjøpe futuba 9c, men tror jeg faktisk skal prøve ut denne her istede!!
Så skriv ivei hva dere har på hjertet av forventninger og eventuelt inside info om hvor de kommer først i norge osv!!
Edit: litt typo's osv
Comment