Unconfigured Ad

Collapse

Valg av servoer til Sebart Sukhoi 50N: HS 225MG og HS 5245MG

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • johanngj
    • Nov 2007
    • 533

Valg av servoer til Sebart Sukhoi 50N: HS 225MG og HS 5245MG

Hei!

Har bestemt meg for å bytte ut Hobbycity-servoene med noe av litt høyere standard. Vil ha noe som sentrerer bedre, og har litt mindre dødgang.

Så etter å ha skummet tyske rc-fora for valg, så står jeg mellom HS 225MG og HS 5245MG. Begge er mini-size med noen lunde samme kg-tall.

Tenker kanskje en 5245 på side, og 225 på resten. Evt 5245 rund baut? Noen som har testet begge, og som har formening om saken? Prismessig ligger de jo ikke så langt fra hverandre. Har en Align heli-bec på 6A.

For de av dere som nå tenker: "Hvordan skal han feste mini-servoer i standardbrønner?", så har jeg tenkt til å kjøpe karbonbraketter til akkurat dette flyet, og dette formålet:

Brukes av en god del tyskere med godt hell. Så slipper vi å drasse rundt på 50 grams-servoer i flyene våre
    Med vennlig hilsen
    Johannes Gjessing GMFK
    || JETI DS-16 Carbon || Baudis FOSA F3F || TUD Freestyler 4 || Paritech DG303 Elan Acro 1:2,2 Turbin IQ 160+ SE ||
  • yak
    • Mar 2008
    • 302

hva med denne Align DS510 Digital Servo 4,6kg/0,11sec/26gram.

Comment

• affa
      Administrator
      • Jul 2002
      • 5877

Har ikke testet 224 servoene, men masse av 5245 som både holder bra og gir ett godt resultat. 225 servoene er litt billigere, men har jo også litt mer frynsete rykte...

Comment

Working...