Tenkte å kjøpe 4 av disse i morgen, og vil vite om de er bra eller ikke. Skal sitte i en extra. Blir overkill på servoene, men vektmessig så tjener jeg det inn igjen da de går fint på 2s lipo.
Unconfigured Ad
Collapse
Noen med erfaring med Hitec Digital HS-7940TH?
Collapse
X
-
Noen med erfaring med Hitec Digital HS-7940TH?
Tenkte å kjøpe 4 av disse i morgen, og vil vite om de er bra eller ikke. Skal sitte i en extra. Blir overkill på servoene, men vektmessig så tjener jeg det inn igjen da de går fint på 2s lipo.Begynte å fly i 2005 år. Eier av Formosa 2, Outrage G5 og Trex 450 Sport og noen billige innefly. Holder på kun med EL, og det vil jeg fortsette med. Fortsatt mye å lære i denne fantastiske hobbyen.Tags: None -
http://www.elefun.no/p/prod.aspx?v=14958&i=
Tenkte å kjøpe 4 av disse i morgen, og vil vite om de er bra eller ikke. Skal sitte i en extra. Blir overkill på servoene, men vektmessig så tjener jeg det inn igjen da de går fint på 2s lipo.
Han kjører på på uregulert 2-cellers lipo
Mvh OJOlav Jørgensen
Low & fastComment
-
Begynte å fly i 2005 år. Eier av Formosa 2, Outrage G5 og Trex 450 Sport og noen billige innefly. Holder på kun med EL, og det vil jeg fortsette med. Fortsatt mye å lære i denne fantastiske hobbyen.Comment
-
Han har testet med flere typer.
Fromeco Li-ion 5200 mah
Duralite Li-Mn 3000 mah
Flightpower Li-Po eonX 2100 mah
Servoene fungerer bra på de batteriene hvertfall
Må nesten legge til at han har mottaker som er godkjent for opptil 32 volt. En 2,4 ghz fra Graupner
Mvh OJOlav Jørgensen
Low & fastComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment