Unconfigured Ad

Collapse

Ny JR radio - oppgradering av X9303 - hva blir navnet i Europa

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Quadrocopter
    Moderator
    • Aug 2007
    • 6357

Ny JR radio - oppgradering av X9303 - hva blir navnet i Europa

JR har akkurat lansert X9503 som er en oppgradert versjon av deres X9303 (DSX9 i Europa)
    Denne modellen er for det Amerikanske markedet og det blir interessant å se hva JR gjør i Europa med DSX9 (kommer sikkert til å hete DSX9i )

Den nye modellen har blant annet fått 50 modell minner, Model Match og bakgrunns belyst display.
    En annen nyttig funksjon er "Throttle timer start up" som har vært savnet av mange, meg inklusive.

Om den blir lansert i Europa og under hvilket navn får tiden vise - men det heter jo
    Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!
    -Frank-
  • nomore
    • May 2006
    • 517

Dette var merkelig, mtp den andre nye radioen de har på tegneblokka. Zero? Og model match har vel JR hatt lenge? Eller har det vært Spektrum eksklusivt?

Uansett. Ser veldig spennende ut. Model match, 2.4GHz, lys og throttle up timer er deal closers for min del
    Thorbjørn Kirkeleit
    Haugaland Modellflyklubb

Align T-Rex 450Sport | Align T-Rex 450SEv2 | ThunderTiger Raptor 50v2 | ThunderTiger Raptor 90 | Multiplex EasyGlider PRO Electric | Kyosho Calmato 40 Sportster | JR PCM9xII m/ Jeti Duplex modul

Comment

• Quadrocopter
      Moderator
      • Aug 2007
      • 6357

Originally posted by nomore
      Dette var merkelig, mtp den andre nye radioen de har på tegneblokka. Zero?"
      Om den kommer til å hete Zero i Europa er usikkert - jeg ser at noen kaller den 11X.
      X9503 eller hva det blir her er kun en oppgradering og vil bare "forbedre" DSX9.
      11X vil legge seg mellom DSX12 og DSX9 - men JR 10X er definitiv død.

Og model match har vel JR hatt lenge? Eller har det vært Spektrum eksklusivt?
      JR har kun hatt dette på X-modellene - de som ikke har sender modul - Er litt usikker på om DSX9 har M.M.

Comment

• johanngj
        • Nov 2007
        • 533

DSX9 limited edition har hvertfall modelmatch, og bakgrunnsbelysning. Men har ikke mer enn 30 minner, og du må trykke på "timerknappen" for å starte klokka.
        Med vennlig hilsen
        Johannes Gjessing GMFK
        || JETI DS-16 Carbon || Baudis FOSA F3F || TUD Freestyler 4 || Paritech DG303 Elan Acro 1:2,2 Turbin IQ 160+ SE ||

Comment

• jotto
          • Jul 2007
          • 3060

Bakgrunnslys og throttle-aktivert timer er vel det eneste jeg har savnet på min DX7. Jeg glemmer stadigvekk å sette på timeren (eller så lurer jeg midtveis i flygingen på om jeg har husket å skru den på).
          Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

Anything worth doing is worth overdoing!

Comment

• Karmann
            Moderator
            • Oct 2006
            • 735

Ser ut som om 9503 har analog throttle trim noe som 9303 også har. DSX9 har digital?
            Mvh
            Morten Aase

Comment

• Quadrocopter
              Moderator
              • Aug 2007
              • 6357

Originally posted by Karmann
              Ser ut som om 9503 har analog throttle trim noe som 9303 også har. DSX9 har digital?
              Ja - Amerikanerne elsker analog trim - X9303, X9503, 12X har det!

Jeg vet ikke hvorfor og har startet en tråd hvor jeg ber dere der ute å komme med innspill og pro/cons på om det skal være analogt eller digitalt
              Last edited by Quadrocopter; 11-01-10, 14:11.

Comment

Working...