Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Bruksområdet mitt er helikopter og motorfly(opp til 2m vs).
Trur da at en futaba 8fg eller en 10c skal holde i massevis til mitt bruk.
Blir nok en av disse to bare jeg klarer å bestemme meg for hvilken.
om di senderene er godkjent for bruk i norge vet jeg ikke, men jeg vil anbefale deg og handle sender her hjemme med tanke på garanti og reklamasjon, de er ikke så ofte man får feil på senderen,(heldig vis) men de hender og da er de en del greiere og levere den inn på rep, en vist du har en sender du har kjøpt i utlandet,men dette er bare min mening. jeg har hatt 10c før og har nå 12fg og må bare si at jeg var veldig fornøyd med begge senderene, grunnen til at jeg gikk over på 12fg var den store modulen som jeg syntes lå veldig utsatt til på 10c, men nå får jo man den senderen som ren 2.4 så da er ikke de noe prob lenger
Delta force anilator 53 m Quickdraw 26ccm pioneer. SS66 M SG 35cc. Lynx 2m.Extreme Flight MXS 48".og Futaba 4PX . JBA 56 3.5m el Carbon seiler.
På vei inn i Hangaren.
Lyst på. F5B m cheapo oppsett i. Nan Omega 2.4m F5j. 1/4 DG808S 4500mm
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment