Unconfigured Ad

Collapse

futaba 8fg

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • torberg
    • Aug 2006
    • 24

Bruksområdet mitt er helikopter og motorfly(opp til 2m vs).
    Trur da at en futaba 8fg eller en 10c skal holde i massevis til mitt bruk.
    Blir nok en av disse to bare jeg klarer å bestemme meg for hvilken.

Comment

• orjanp
      • Nov 2007
      • 726

Enig der. Derfor gikk jeg rett på 12FG som min første radio. Tviler at jeg får behov for å bytte den ut på veldig lenge.
      Ørjan Pettersen
      Trenger du hjelp til oppsett av helikopter i Tromsø, bare ta kontakt.

Comment

• Quadrocopter
        Moderator
        • Aug 2007
        • 6357

Du bør også sjekke ut 11X (linken er bare en preview) denne kommer i en 2.4 GHz DSM2 versjon om en 2-3 uker.
        Dette er den nyeste radioen med JR nyeste teknologi hvor du kan nyttiggjøre deg av det som finnes av Spektrum mottakere.

Prismessig så skal denne legges meget aggressiv - mer info etter Nürnberg messen i.h.t. MacGregor UK
        Last edited by Quadrocopter; 29-01-10, 12:59.

Comment

• torberg
          • Aug 2006
          • 24

Hvordan er det å handle seg en futaba fra østen (flying hobby og rc711 ). Er den godkjent for norsk bruk og ce merket eller bør man kjøpe i norge?.

Comment

• Stin
            • Jan 2007
            • 629

om di senderene er godkjent for bruk i norge vet jeg ikke, men jeg vil anbefale deg og handle sender her hjemme med tanke på garanti og reklamasjon, de er ikke så ofte man får feil på senderen,(heldig vis) men de hender og da er de en del greiere og levere den inn på rep, en vist du har en sender du har kjøpt i utlandet,men dette er bare min mening. jeg har hatt 10c før og har nå 12fg og må bare si at jeg var veldig fornøyd med begge senderene, grunnen til at jeg gikk over på 12fg var den store modulen som jeg syntes lå veldig utsatt til på 10c, men nå får jo man den senderen som ren 2.4 så da er ikke de noe prob lenger
            Delta force anilator 53 m Quickdraw 26ccm pioneer. SS66 M SG 35cc. Lynx 2m.Extreme Flight MXS 48".og Futaba 4PX . JBA 56 3.5m el Carbon seiler.
            På vei inn i Hangaren.
            Lyst på. F5B m cheapo oppsett i. Nan Omega 2.4m F5j. 1/4 DG808S 4500mm

Comment

• torberg
              • Aug 2006
              • 24

Da var valget tatt. Det ble en futaba t8fg
              Takk for alle innlegg og råd.

Comment

Working...