Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Har sittet å bladd i gjennom 2010 katalogen til Graupner men jeg finner ikke MC-32, hva skjer med den - utsatt til 2011? kansellert?, eller begynner jeg å få dårlig syn på mine gamle dager
Kommer vel noe mer offisielt rundt denne snart.
Det er kanskje bare nyhetsprospektet du har sett på??? Det er jo tjukt nok til å være en hovedkatalog i seg selv, så det er lett å trå feil.
Enig med deg der og det er alltid problemer med begrepet "nyheter" i Graupner sammenheng....
MC-32 ble lansert i på samme messe i fjor men det var kun en lansering med ubestemt leveranse dato derfor regnet jeg den som en nyhet i 2010 men det er vel som du sier at den har havnet i hovedkatalogen i år.....
Får ikke håpe at alle "nyhetene" fra Graupner tar 12-18 måneder før de havner i butikken.
Enig med deg der og det er alltid problemer med begrepet "nyheter" i Graupner sammenheng....
MC-32 ble lansert i på samme messe i fjor men det var kun en lansering med ubestemt leveranse dato derfor regnet jeg den som en nyhet i 2010 men det er vel som du sier at den har havnet i hovedkatalogen i år.....
Får ikke håpe at alle "nyhetene" fra Graupner tar 12-18 måneder før de havner i butikken.
Thorbjørn fra rc-seilfly er i tyskland på messe denne uken.
Han skulle få noe mere svar der
Men noe muffens er det. Det er pinlig for Graupner at den ikke er klar og det er de selvsagt klar over men IFS har fortsatt ikke blitt pop og Weatronic trenger sikkert dette året på seg til å komme med en integrert løsning. Men hva MC-32 vil klare med tanke på telemetri kan såvidt skimtes i den "nye" MC-22t.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment