Hei!
Jeg har kjøpt en Futaba 10CG, og en ekstra Futaba R617FS 7ch mottaker. Denne skal inn i et av flyene mine, og nå prøver jeg å linke denne til senderen. Probleet er at jeg ikke får det til
Jeg gjør det som står i manualen: Først skrur jeg på radioen og sjekker at det blå lyset i senderen lyser. Det lyser altså sender den signaler ut av antenna. Så slår jeg på mottakeren. Kobler batteriet inn i ch7 der det står "B"for battery. Så holder jeg Link/Mode knappen i mottakeren inne i minst to sek. Da begynner mottakeren å blinke rødt. Så slipper jeg knappen og den blinker vidre i ca.4sek, så går den til å lyse konstant rødt igjen!!! Det betyr "no signal reception","ingen signal mottak". Har prøvd mye forskjellig. Det følger jo med en mottaker med radio'en, den 14ch Futaba R6014HS. Da jeg koblet denne til fungerte alt, jeg behøvde ikke å linke den. den var linked fra før av. Har også brøvd med minimottakeren Futaba R6004FF, samme problemet. Får ikke linket!
Noen som bruker/har brukt Fasst systemet og vet hva jeg gjør feil, eller kan komme med forslag om hva jeg kan prøve? Det hadde vert supert!
På forhånd takk for svar
Hilsen kristoffer
Jeg har kjøpt en Futaba 10CG, og en ekstra Futaba R617FS 7ch mottaker. Denne skal inn i et av flyene mine, og nå prøver jeg å linke denne til senderen. Probleet er at jeg ikke får det til

Noen som bruker/har brukt Fasst systemet og vet hva jeg gjør feil, eller kan komme med forslag om hva jeg kan prøve? Det hadde vert supert!
På forhånd takk for svar

Hilsen kristoffer
Comment