Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Denne knøttlille servoen yter 0,13sek, 3,9kg på 6 volt, og også mer enn nok på 4,8V. Så denne burde jo duge som standardservo på vanlige modeller opp til 60 størrelse vil jeg tro. Eneste jeg ikke liker er servohornene som er noe puslete til slike ytelser.
Kjøpte akkurat en som skal på høyderoret i min 25-size Cub. Den har samme spec som anbefalt servo, men er en god del lettere. Skal teste nå til helgen.
Enig i at servoarmene virker litt spinkle, men det skal holde til Cub'en
Kjøpte akkurat en som skal på høyderoret i min 25-size Cub. Den har samme spec som anbefalt servo, men er en god del lettere. Skal teste nå til helgen.
Servoarmene er bra nok til en 25 Cub, helt sikkert, forøvrig er den overkill til den synes jeg.
Servoen er sterk nok til begge høyderorene på min Great Planes Extra 300 SP med O.S 55 AX, men jeg synes servoarmene er noe spinkle til så store ror.
Du finner den her også http://hobbycity.com/hobbyking/store...idProduct=6340 under 15dollar altså rundt 90 kr.. har hatt den selvi seilfly og andre fly sentrering er toppers og den leverer men tannhjul ryker med for mye motstand. Men de holder det de lover og er etter mitt syn veldig gode små lette servoer..
Du finner den her også http://hobbycity.com/hobbyking/store...idProduct=6340 under 15dollar altså rundt 90 kr.. har hatt den selvi seilfly og andre fly sentrering er toppers og den leverer men tannhjul ryker med for mye motstand. Men de holder det de lover og er etter mitt syn veldig gode små lette servoer..
Tor Andersen
Høres bra ut, men dataene på hobbykings side stemmer ikke med det som står på servoboksen. Der står det at HD-1810MG leverer 3,9kg på 6V. Og dette står på servodatabasen til servodatabase.com: Power HD HD-1810MG Digital 0.56 oz
Dette står på Power HD's egne sider:
Digital Servo—HD-1810MG
Function of Performance:
☆METAL GEAR with Ultra-Torque performance.
☆0.13sec/60°at 6.0V
☆3.9kg-cm at 6.0V
☆22.8x12x29.4mm
☆Weight:15.8 g
2.Storage Temperature :-20℃~60℃
3.Operating Temperature :-10℃~50℃
4.Operating Voltage : 4.5 ~6.0 V
Såvidt jeg kan forstå så kan denne servoen erstatte alle vanlige std. servoer opp til 3,5kg. Det er to ting jeg ikke liker, og det er spinkle servohorn og ingen gummigrommets.
Tor Andersen
Jepp, har erfart nå at drevsettene ryker ganske lett ved mindre uhell. Har nå to ubrukbare og får ikke tak i drevsett.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment