På siste av 3 flyturer med min easy star så opplevde jeg hele 3 bortfall av radiokontakt på modellen. Den første var i en høyresving ett lite stykke unna.. Den begynte å gå i spiral nedover, men fikk tilbake kontakten og reddet flyet. Tok noen runder litt nærmere og det samme gjentok seg på en langstrekke (fra høyre til venstre).. null respons i noen tidels sekunder.. tenkte at her måtte det være noe seriøst gærnt og tok den inn for landing og mistet radiokontakt når den var 3-4 meter oppe og like foran meg.. gled fint over hodene våre og krasjet pent i veggen på bygningen vi stod langs.
Så.. nå har jeg gått igjennom modellen, men kan ikke finne noe som helst gærnt. Mottager er en Futaba R617FS og antennene er festet som vist på vedlagt bilde.
Kjørte eloggeren min på den og den trekker 23,9 Amps på max. esc'en er god for 30 og er den som ble anbefalt til motor. Så ser ikke noe problem der heller.
Innspill ?? Første gang jeg har opplevd dette med 2,4GHz og liker det ikke...
Så.. nå har jeg gått igjennom modellen, men kan ikke finne noe som helst gærnt. Mottager er en Futaba R617FS og antennene er festet som vist på vedlagt bilde.
Kjørte eloggeren min på den og den trekker 23,9 Amps på max. esc'en er god for 30 og er den som ble anbefalt til motor. Så ser ikke noe problem der heller.
Innspill ?? Første gang jeg har opplevd dette med 2,4GHz og liker det ikke...
Comment