Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Unconfigured Ad
Collapse
Vil du ha en gratis Spektrum DX10t radio før noen andre...
Vel - det blir ikke helt enkelt å få tak i en av dem for du skal bare konkurrere med ca 20 - 30 000 tyskere og du må skrive/snakke tysk men man vet jo aldri og det er et forsøk verdt.
Nei takk, holder meg til Futaba, som jeg har brukt i 32 år!
27MHz - den radioen må være rene museums gjenstanden, teknisk museum neste - men med så mange år på nakken så burde du definitivt være kvalifisert og erfaren nok til å bli test pilot og få en "litt" mer moderne radio i posten....
27MHz - den radioen må være rene museums gjenstanden, teknisk museum neste - men med så mange år på nakken så burde du definitivt være kvalifisert og erfaren nok til å bli test pilot og få en "litt" mer moderne radio i posten....
Vel, jeg sa jeg holder meg til Futaba, som jeg har brukt i 32 år. Ikke at det var samme radioen! Og jeg har aldri fløyet på 27Mhz, bare 72 og 35. Sistnevnte frekvens bruker jeg fortsatt og ettersom alle andre skaffer seg 2,4Ghz så blir jeg snart alene med det, uten problemer og mye billigere. Jeg startet opp igjen i år etter over 20 års fravær fra hobbyen. Da forsøkte jeg å få liv i min gamle Futaba 8JN, og det lyktes med ny akker selvfølgelig, men senderen tok dessverre fyr etterhvert. Så jeg måtte kjøpe noe nytt, og da ble det selvfølgelig Futaba igjen, gamle travere er vonde å avvende! En 35Mhz 7CP med akker, lader, tre servoer mv, til under kr 2.000.- Og computerradio, hm, veldig skummelt for meg som ikke har peiling på den slags. Men det gikk bra og jeg fikk den til. Startmodellen (over 20 år gammel fra loftet) ble forøvrig fløyet med over 27 års gammelt radioutstyr i flyet, alt utenom akken, og det virker fortsatt utmerket. Nå har jeg en GP Extra 46 (grusom å lande!) med O.S. 55 AX, og en Sebart Angel 50E (nydelig! Trodde aldri elektro skulle komme så langt!), samt en GP Spit 25 med O.S. 25 FX i (moro!). Disse har jeg nytt utstyr i. Men det er artig å se den gamle modellen fly utemerket med så gammelt radioutstyr ombord.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment