Unconfigured Ad

Collapse

Jr 11x 2,4

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kleffa
    • Mar 2009
    • 137

Jr 11x 2,4

Har akkurat kjøpt meg en 11x. Men til min store skuffelse var det analog throttle trim. Noen som veit om det finnes flere versjoner og om noen av dem har digitaltrim på throttle??

ps: min er ikke modulbasert.
    Youtube: Flygutta
    -----------------------------
    Fly:Pilot-Rc Sbach 50cc elektro,Sebart Sukhoi 50Ev2, Sebart Pitts Python 50E, Sebart Angel 30E, Sebrart Katana 120E, Seagul Decathlon 60s, Kinetic 800, axn floater, Phoenix Yak 60s, Multiplex Fun Cub, SuperSport 40s, GP Yak 54, Multiplex Twister, Giant Cessna 182, P47Funfighter, AT-6 Texan Funfighter.
    Heli: T-rex 700,T-rex 450
    Kleff@ [Arne Ivar Kleven]
    (34 år ung)
    www.flygutta.com
    www.vfkm.no

• Quadrocopter
    Moderator
    • Aug 2007
    • 6357

Slik går det når man handler over dammen.....

De Europeiske / Japanske modellene har digital trim men fåes kun som modul baserte utgaver p.d.d. - en med integrert Tx er ventet snart og vil trolig gå under navnet DSX11.

Du kan jo snakke med noen av de Europeiske distributørene og høre om de kan bytte venstre stikke modul + oppgradere SW men billig blir dette ikke (hvis de i det hele tatt gjør det)
    Last edited by Quadrocopter; 12-09-10, 18:22.

Comment

• Kleffa
      • Mar 2009
      • 137

Men hvorfor i svarte kjører amerikanerene analog trim på throttle??
      Youtube: Flygutta
      -----------------------------
      Fly:Pilot-Rc Sbach 50cc elektro,Sebart Sukhoi 50Ev2, Sebart Pitts Python 50E, Sebart Angel 30E, Sebrart Katana 120E, Seagul Decathlon 60s, Kinetic 800, axn floater, Phoenix Yak 60s, Multiplex Fun Cub, SuperSport 40s, GP Yak 54, Multiplex Twister, Giant Cessna 182, P47Funfighter, AT-6 Texan Funfighter.
      Heli: T-rex 700,T-rex 450
      Kleff@ [Arne Ivar Kleven]
      (34 år ung)
      www.flygutta.com
      www.vfkm.no

Comment

• Quadrocopter
        Moderator
        • Aug 2007
        • 6357

Hadde en lang diskusjon med noen Spektrum folk i USA om det - de prøvde å innføre digital trim i USA men det ble ramaskrik - for mange fuel nerder over der.....

Dårlig vane er vond å vende......

Jeg siklet på en 12X men det var analog trim gjordet at det ikke ble noe handel + at US modellene sender med for høy effekt i.h.t. EU /Norsk lovverk
        Last edited by Quadrocopter; 12-09-10, 18:38.

Comment

• Sniper
          • Nov 2005
          • 1386

Jeg kjøpte DSX12, CE-merket og alt i orden - ble også skuffet over analog throttle-trim. Det er noe drit når man kun driver med bensinmotorer. Sikkert kun en vane, men.. Til å begynne med slapp jeg venstrestikka og justerte ned throttletrimmen med tommel/pekefinger.
          Geir

3D plane - 1D brain

Comment

Working...