Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Bryteren du refererer til er en 3 punkt - hvis jeg ikke har helt feil så har DX7 en 2 punkt
Jeg er også usikker på om det er print eller lednings tilkobling (tror det er ledning) Denne vil være mer riktig men du må sjekke med Elefun diameter på sylinderen med gjengene (den delen som skal gjennom kassa med mutteren) og hvor lang selve vippearmen er.
Elfa har også noen brytere som kan passe men jeg må vite hvordan originalen ser ut for å finne den rette.
Det aller enkleste er å ta en tur innom Smallsize å høre om de har en reserve del eller en bryter fra en defekt radio de kan selge deg.
Du kan også sende en forespørsel til Horizon service senter sales@horizonhobby.co.uk og be dem sende deg en ny.
OK, da regner jeg med at du har fly utgaven av DX7 - men ta en telefon til Smallsize på mandag og hør om de kan hjelpe deg - da er du garantert å få noe som passer eventuelt sjekke med service senteret til Spektrum/Horizon. Det er alltid mye bedre å få tak i en original bryter selv om det tar noe lenger til å skaffe.
Hvis ikke så kan du prøve den fra Elefun og se om du få den til å passe.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment