Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noen som har prøvd WFly WFT07 ???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noen som har prøvd WFly WFT07 ???

    404 Not Found




    tilbake meldinger motas med takk
    mine fly
    kyosho calmato trainer
    kyosho calmato sport
    kyosho pitts spesial,under bygging
    kyosho nexus 30 helicopter(trenger deler)
    gws formosa
    cessna elektro
    blackarrow akro

    bil
    kyosho mad force
    kyosho mp 5
    kyosho mini monster
    tamyia tt01d
    hbx jalla

    båt
    kyosho mini c-1,med 7,4 lipo
    katte på 135 med sc 91 motor og tune pipe(tilsalgs 3000)

    ++++ litt anna liggende og slenge

  • #2
    Du finner en stor tråd rundt wfly her:

    WFLY - hva er det for noe? - (MFN) ModellflyNytt.no
    Jostein Gjelstad - Horten - Condor Mfk - jostein@gjelstad.net - http://www.cmfk.no

    Comment


    • #3
      Radioen har bare tre modellminner fant jeg ut, det blir litt snaut for meg, men holder det for deg virker det jo som en bra radio. Skal du ha en billlig computer radio så bør du sjekke ut 9 kanalsradioen Hobbyking (og andre selger) for 60$. Langt ifra perfekt, den kan til tider være en stor tålmodighetsprøve under programmering, men den har i det minste 8 minner og funker helt greit for vanlig bruk. Eller gå andre veien og kjøp deg en skikkelig computerradio først som sist.

      Comment


      • #4
        Har kjøpt 9 kanaleren fra Hobbyking. Har også kjøpt programmeringskit og baklys til displayet fra Kanada. Da kan du skifte ut firmware til bedre.
        Jeg bruker Er9x. Se denne tråden for info om alternativ firmware til radioen: The FlySky/iMax/Turnigy 9x/Eurgle 9CH radio Custom Firmware Facts/How-to Thread! - RC Groups

        Comment


        • #5
          Her er en tråd ang. wfly sin 8 kanaler. (MFN) ModellflyNytt.no
          Jeg har den, er kjempefornøyd og har ingen problemer med å anbefale den i hvertfall.
          Tom Nohr
          Tennisveien 9
          2450 Rena

          Frsky taranis 9+
          Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
          Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
          + diverse små ting

          Comment


          • #6
            Ja - jeg har prøvd denne radioen. Har faktisk satt opp to helikopter og en simulator med denne.

            Den fungerer veldig veldig fint. Er enkel å programmere, høyoppløst display, presise stikker og lett å binde. Menyen er logisk og den er forholdsvis bra å holde. Ikke sånn super kjempekvalitets følelse men som første radio - helt konge! Vil tro denne bør gi mye glede for 1000 før man invisterer i noe skikkelig. Eneste minus er modellminne på kun 3 modeller. Tipper Wfly har lagt inn dette som maks med vitende vilje da de sikkert tjener mer på de dyrere. Ett annet minus er at det ikke er mulig å forandre på bryteroppsett. Man må bruke det faste bryteroppsettet som er på radioen. Strengt tatt greit nok

            Comment


            • #7
              Den har vel heller ikke «range check» mulighet.
              Ørjan Pettersen
              Trenger du hjelp til oppsett av helikopter i Tromsø, bare ta kontakt.

              Comment


              • #8
                Jeg sier det rett ut at jeg stoler på 2.4ghz systemet og mitt eget oppsett. Har aldri sjekket range på noen av mine modeller.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Trulsen View Post
                  Jeg sier det rett ut at jeg stoler på 2.4ghz systemet og mitt eget oppsett. Har aldri sjekket range på noen av mine modeller.
                  på enkelte 2.4ghz radioer så kan man gå inn i menyen på radioen å trykke på "rangetest-mode" eller hva det heter, kan ihvertfall det på min futaba 10c 2.4ghz
                  trex-600-NSP-FBL 0s55hz,beastX,align ds610,ds650.
                  trex-550e. FBL align ds610.ds620. beastX, castle esc &bec, EDGE 553mm.
                  arf jupiter med magnum 52 med ukjente servoer.
                  PA katana MD elektro med ymse elektronikk.
                  homemade quad med diverse elektronikk.
                  noen depronkjerrer.
                  futaba10c 2.4ghz.
                  radiostyrte bilær med reservedeler liggende klart

                  Comment

                  Working...
                  X