Unconfigured Ad

Collapse

FUTABA T12 FG 35mhz Til 2,4ghz

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • coolpex
    • Nov 2007
    • 344

FUTABA T12 FG 35mhz Til 2,4ghz

Hei God Jul Og Godt Nyttår Folkens..

Jeg har en T12 euroversjon som jeg tenkte montere 2,4ghz i.
    Og da tenkte jeg bestille en TM-14 modul og mottaker fra elefun,
    Og da lurer jeg på om det er noe extra jeg må ha i tillegg til de tingene som minnekort el noe??
    Og om det er vanskelig å få det til å virke etter ombygging,kanskje noen kan forklare litt om fremgangsmåte??
    Gidder liksom ikke kjøpe de tingene for så å plages med å få det til å virke..
    På fårhånd takk..
    ​​​Kim-Arne
  • Ja9
    • Dec 2002
    • 572

Det er rimelig plug and play.
    Kan være du må oppgradere software i radioen, og til det trenger du ett SD minnekort
    Jan Eric Klausen
    Forus RC Klubb

Comment

• coolpex
      • Nov 2007
      • 344

Takk for den.. Da skal jeg bestille og prøve så fort den kommer.. Blir nok spørre mer hvis jeg ikke får det til..
      ​​​Kim-Arne

Comment

• coolpex
        • Nov 2007
        • 344

Da er modul bestilt.. Fikk til og oppdatere senderen og endte med verson 2.1 som skulle være den nyeste jeg fant.. Så nå er jeg spendt på om det blir virke når den kommer,å det får jeg håpe..
        ​​​Kim-Arne

Comment

• Ola
          • Jul 2004
          • 251

Har nettopp oppdatert min til ver 2.1 og det funker som bare det. Hadde riktig nok ikke 35mHz fra før, men det skal ikke utgjøre noen forskjell.
          Ola
          Elverum Flyklubb Modell
          www.efkm.org

Comment

• coolpex
            • Nov 2007
            • 344

Får håpe det.. Jeg fant ikke noe på menyen at jeg kunne velge til 2.4ghz men jeg slår meg til ro med at den menyen kommer opp når jeg setter inn 2,4 modulen i senderen når den kommer..
            ​​​Kim-Arne

Comment

Working...