Unconfigured Ad

Collapse

Travel adjust, throttle

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • RunarS
    • Jun 2010
    • 226

Travel adjust, throttle

Kort spørsmål.
    Eg held på og sett opp ny modell (elektro), og stiller inn "travel adjust" på sendaren min (DX7).
    Det går greit på servoane, men så tenker eg litt på "Throttle". Den har eg ikkje rørt på dei andre modellane mine (alle elektromodellar). H/L står begge på 100%. Har eg noko å hente på å stille på denne, eller kan det ev. føre til noko skade (for stort straumtrekk td)? Kan eg sette denne opp til 150% for å få ekstra futt ut av motoren, eller bør den stå på 100%?
    (Eg forstår det jo på nitro/bensin, der ein fysisk servo står for jobben, men på ein elektro er det jo berre signal til ESC`n)
    Runar Sandnes
    Medlem i Gloppen modellflyklubb

------
    Constantly fighting gravity

Blade MCPX - T-Rex 250 FBL - T-Rex 500CF FBL - T-Rex 700E FBL - Yak54-50EP - DJI F550 Hexa - Pilot RC´ish Yak-54 m/DLE 30 - BeastX - Spektrum DX7
  • joo
    MFN Skribent
    • Nov 2002
    • 6936

Neppe.
    Normalt vil ESC "se" max utslag når du gir full gass etter initiering.
    Noen ESCer kan settes til en spesifikk servopulsbredde ved full gass, men da må du også helst sjekke hva mottakeren gir ut som full gass. Jeti-boxen kan lese det f.eks. Men det er slikt man gjerne bruker når man setter expo-kurver på gassen for å få lineært pådrag.
    Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

Comment

Working...