Announcement

Collapse
No announcement yet.

Futaba 14 kanaler?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Alfalfa
    ...En ide hadde vært å ha "Trashcan" i displayet, slik at når senderen bugger og modellen kort tid etter ulmer i tønna så kan man bare dra modell-innstillingene rett over i bøtta.... Genitalialt...

    Men redd den hadde blitt ganske full etterhvert sånn som eg flyr
    Morten Smøraas

    Comment


    • #17
      flere bilder forresten...
      Morten Smøraas

      Comment


      • #18
        Det er godt å se hvilken mode den første modellen kom i... Da føler jeg meg med ett ikke så utafor mer
        Audun Thinn
        Anonyme Dobbeltdekkeroholikere

        Comment


        • #19
          Hvorfor ikke bygge inn en minicam-mottaker i senderen ?
          Da kan men jo bare se på displayet i stedet for på flyet...
          Per Johannes
          - Twister bell 47(i deler)
          - T-hawk
          Der kom det ned igjen ja, bare litt for fort...

          Comment


          • #20
            er altid litt morsomt med windows feil meldinger :P
            MEN, jeg tror ikke windows blir noe problem på den senderen, grunnen til at feilmeldinger oppstår i windows er rett og slett fordi hardwaren ikke er godt nok kompansert med hverander, derfor tror jeg den senderen kan fungere, enda jeg hadde likt bedre om det var linux på den :P
            du klarer nok å kræsje den senderen med en del jalla program som du legger til vi kabel, men hvis du bare bruker senderen slik den er ment til så tror jeg det går bra!:P
            men jeg ser det for meg når en gubb letter en modell til x antall 1000kr og får en fin windows !di di dun! "windows har utført en ulovlig opperasjon trykk ok for å restarte" akkurat DA blir det ikke gøyt :P

            Comment

            Working...
            X