Hadde en lei hendelse idag med en 450 pro med dx7 radio. Hadde akkurat vært inne og gjort noen endringer på Beastx gyroen. Når jeg la fra meg radioen som var i throttle hold så begynte plutselig helikopteret å spol opp. Jeg prøvde å flippe throttle hold bryteren fram og tilbake men ingenting skjedde. sjekket også idle up den sto i normal mode men faenskapen gikk opp til full throttle inne på kjøkkenet. Klarte å holde helikopteret med en hånd og riv av batteriledningen med den andre etter at det hadde stått på full fyring en stund. Fant ikke ut hva dette kunne være, men når jeg senere på dagen skulle fly min 250 SE også med beastx gyro så begynte også den å gi gass av seg selv når den sto på bakken i throttle hold. Denne gangen var det bare litt av og på med throttle, ikke full fyring som med den andre. Er det noen andre som har hatt liknende problem??
Tenkte jeg skulle kjøpe meg en DX8, men nå lurer jeg på å kjøpe noe annet enn Spektrum. Har ikke lyst å oppleve noe liknende med 550'n ..
Tenkte jeg skulle kjøpe meg en DX8, men nå lurer jeg på å kjøpe noe annet enn Spektrum. Har ikke lyst å oppleve noe liknende med 550'n ..
Comment