Jeg har en DSX9, og frem til nå så har brukt Y-kabel på aileron og det har funket greit, men så tenkte jeg og teste ut og plugge begge servoene rett i motageren.
Jeg plugget den høyre servoen i AIL og den venstre servoen i AUX1 det er en 6 kanalt motaker i flyet. Så satt jeg radioen i Flapperon modus som det stod i manualen.
Da funket det fint, men jeg har en bryter på høyre hånd på toppen av senderen som er 1-2-3 og der har jeg hatt forskjellige modus på flyet.
Men med FLapperon på så er:
modus 1 at begge balanserorene peker nedover
modus 2 begge balanserorene står nøytralt
modus 3 begge balanserorene står oppover,
Så hvordan får jeg satt radioen til at alle modusene så setter den balanserorene i nøytral ? dette svaret fant jeg ikke ut av i manualen.
Så all hjelp tas imot med takk
Jeg plugget den høyre servoen i AIL og den venstre servoen i AUX1 det er en 6 kanalt motaker i flyet. Så satt jeg radioen i Flapperon modus som det stod i manualen.
Da funket det fint, men jeg har en bryter på høyre hånd på toppen av senderen som er 1-2-3 og der har jeg hatt forskjellige modus på flyet.
Men med FLapperon på så er:
modus 1 at begge balanserorene peker nedover
modus 2 begge balanserorene står nøytralt
modus 3 begge balanserorene står oppover,
Så hvordan får jeg satt radioen til at alle modusene så setter den balanserorene i nøytral ? dette svaret fant jeg ikke ut av i manualen.
Så all hjelp tas imot med takk

Comment