Hva er akseptabel bruktpris på en MC 19 eller 22. Jeg vurderer sterkt å kjøpe en Graupner av MC typen. Vet jo selvsagt at det kan være store variasjoner om det står 2,4 ghz modul i eller ikke.
Unconfigured Ad
Collapse
Graupner MC radio
Collapse
X
-
Fikk nettopp tilbud om å kjøpe en så og si ubrukt, 35mhz (kun trykka litt på innendørs) MX-24 til 4250,- m/senderkoffert.
Er MX og ikke pult dette, men det er endel mer radio enn 19 og 22-serien, så har du noe å gå ut ifra mtp pris/verdi.
Denne er nok fortsatt til salgs dersom du/noen er interessert, send evt PM så kan jeg linke dere opp.Jo Skavhaug
..sånn ca.. -
Jeg kjøpte en 35mhz MC-22 som var ubrukt i eske med koffert i fjor for 2600.- Ser ut til at de ligger mellom 2 og 3 tusen litt avhengig av stand og hvor mye de er bygget ut. Jeg har 2 stykker hvor begge er bygget om med Jeti modul, Jetibox mini og data interface samt en del brytere. Jeg ville nok anse bruktprisen for disse radioene komplett med moduler for ca. 3500.- per stk.
Er for såvidt enig i at en MX-24 er noe mer radio enn en MC-22, men jeg har til gode å komme til kort i programmeringen på MC-22, så det blir mye ubrukte muligheter på en større radio. Det jeg imidlertid kunne tenkt meg på mine radioer er bakgrunnsbelyst display.
Valget er vel egentlig hvor vidt man skal velge pult eller pinnsvin.... Jeg er liker pult-sender, og kommer nok ikke til å slutte med det....Med vennlig hilsen
Baard Lindberg
Condor Modellflyklubb/Tønsberg Modellflyklubb
"I have no special talents, I am only passionately curious" - Albert EinsteinComment
-
Multiplex Commander pult....
Ser det ligger en MC 18 på RCmarked, men føler vel at den er litt "gammel" og det står heller ikke prisantydning.-63.
Graupner MC
JR
Multiplex
Turnigy.
Fly, alt for mange.Comment
-
MC-18 kan ikke sammenlignes med MC-19/22. Det er langt mer moderne software i MC-19/22. Den er stort sett lik som MC-24/MX-24, men sistenevnte sendere har en del flere muligheter enn MC-19/22. Om du skal bygge om til 2,4Ghz er det jo greit med vanlig MC-22, men om du skal bruke 35mhz ville jeg kanskje prøvd å få fatt i en MC-22s....Med vennlig hilsen
Baard Lindberg
Condor Modellflyklubb/Tønsberg Modellflyklubb
"I have no special talents, I am only passionately curious" - Albert EinsteinComment
-
Hei. Jeg vil råde deg til å kjøpe en MC-22S. Denne har det meste og kanskje litt til. MC-19 har en mye enklere software.Men begge bygges greit ut med Jeti om du er interessert i det. Jeg har en av hvert slag og er meget fornøyd.Fly well-make my day!Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment