Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Unconfigured Ad
Collapse
Problemer med oppsett av WFLY 09 PCMS 1024,hjelp!!!!
Problemer med oppsett av WFLY 09 PCMS 1024,hjelp!!!!
jeg har kjøpt en ny radio:WFLY 9 kannalers,og har et KDS elektro helikopter,som jeg skal sette opp!
får alt innstilt uten om forover og bakover på swash plata,den går motsatt,når jeg skyver stikka fremover går swashplata bakover osv,har holdt på nå i 3 uker og er passe frustrert?? hjelp ?
jeg har kjøpt en ny radio:WFLY 9 kannalers,og har et KDS elektro helikopter,som jeg skal sette opp!
får alt innstilt uten om forover og bakover på swash plata,den går motsatt,når jeg skyver stikka fremover går swashplata bakover osv,har holdt på nå i 3 uker og er passe frustrert?? hjelp ?
Swashmeny.. Der står nok elevon +50, prøv og gå inn der og still den inn på -50..
Da skal den nok reversere forover og bakover..
Er hvertfall det jeg ma gjøre på futaba ,er nok noe lignende på din sender og..
Swashmeny.. Der står nok elevon +50, prøv og gå inn der og still den inn på -50..
Da skal den nok reversere forover og bakover..
Er hvertfall det jeg ma gjøre på futaba ,er nok noe lignende på din sender og..
Satte Pitche til minus 60% jeg ,alle sto på pluss da funka det!!!!
Tusen tusen takk for hjelpen
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment