Unconfigured Ad

Collapse

HD servo

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kenolang
    • Jul 2010
    • 2530

    #16
    Odd, du må gjøre om signaturen din! He he!
    EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
    EF Yak-54. 110"
    EF MXS 83"
    GB Yak-55 2,2m

    Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
    Takk til:
    Autopartner.se
    http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee

    Comment

    • xxl
      • Feb 2008
      • 1624

      #17
      Originally posted by Kenolang
      Odd, du må gjøre om signaturen din! He he!
      F........ Done
      BOOMA Intelliswitch

      Odd A Eriksen

      Comment

      • Kenolang
        • Jul 2010
        • 2530

        #18
        Originally posted by xxl
        F........ Done
        He he! Knallbra
        Må si meg veldig enig da
        EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
        EF Yak-54. 110"
        EF MXS 83"
        GB Yak-55 2,2m

        Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
        Takk til:
        Autopartner.se
        http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee

        Comment

        • xxl
          • Feb 2008
          • 1624

          #19
          PÅ denne modellen bruker jeg 3300mah 6s og jeg begynner og merke peset med og lade når det ikke er strømm på stripa.

          Og det er langt fra det samme og stå og hovre når du ikke ha riktig lyd lukt og følesen av noe som er i live foran deg
          Last edited by xxl; 05-09-11, 18:19.
          BOOMA Intelliswitch

          Odd A Eriksen

          Comment

          • bardp
            • Nov 2010
            • 2473

            #20
            YS 70 4t gir nokk trust til at jeg kan legge ganske mye bly i halen før det betyr noe serlig så jeg er ikke så red for balansen. Fly med vingespenn på mer en 50 cm skal ha forbrenningsmotor etter min mening. Jeg kjøper faktisk små elektrofly og bygger dem om til Glow. Alt fre 0.8 cc Cox 1,5 cc OS sov er i drift her.

            Comment

            Working...