Unconfigured Ad

Collapse

FrSky FASST Rx

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • troasb
    • Dec 2008
    • 591

FrSky FASST Rx

Nå er det en stund siden disse svært rimelige uorginale mottakerene til Futaba kom hos Hobbyking. Jeg har ikke sett eller hørt noen erfaringer, og det er kanskje et godt tegn. Noen som har erfaringer med disse eller hørt noe?
    Futaba T8FG-S
    Noen planker og noen visper
  • Trulsen
    • Aug 2006
    • 3411

Erfaring og erfaring.. Jeg har fem stk av disse og bruker på depronfly og i et balsafly. Har også brukt de i en trex 500 en periode i mangel på original futaba mottaker. Jeg har ikke hatt en som har vært vanskelig å binde, som ikke har virket eller gitt meg en glitch.

Så til ting du ikke er glad i og ikke koster skjorta er ikke jeg redd for å bruke de..

Truls

Comment

• bth
      • Dec 2003
      • 1639

Jeg har brukt 2 av de et halvt års tid. Fungerer helt greit. Merker ingen forskjell fra orginal Futaba.
      Bfight 210
      De Havilland DH 5 skala 1/5 med SC 91
      De Havilland DH 2 skala 1/5,3
      Phoenix RC Club

Comment

• troasb
        • Dec 2008
        • 591

Originally posted by bth
        Jeg har brukt 2 av de et halvt års tid. Fungerer helt greit. Merker ingen forskjell fra orginal Futaba.
        Har du brukt de i de dyre flotte modellene dine?
        Futaba T8FG-S
        Noen planker og noen visper

Comment

• bth
          • Dec 2003
          • 1639

Originally posted by troasb
          Har du brukt de i de dyre flotte modellene dine?
          Dyre modeller ? Jeg testet først med en mottager i Stahlwerker elektroflyet som jeg kjørte så høyt så jeg nesten ikke så det. Så har jeg brukt begge samtidig i Twin Mustangen. Så tok jeg ut den ene og har bare brukt bare en i Twin Mustangen, og den andre har fått fast plass i Stahlwerkeren.
          Bfight 210
          De Havilland DH 5 skala 1/5 med SC 91
          De Havilland DH 2 skala 1/5,3
          Phoenix RC Club

Comment

Working...