Jeg oppdaget til min ergrelse at en av bryterne på min Eurgle 9 kanals sender er brukket. Det er samme radio som Turnigy, Hobby King etc. Er en Kina radio, men med NAV på lønnslippen. Har den gjort god nytte for meg. 
Bryteren er AUX 3 F MODE N 1 2 LND. Jeg har aldri brukt denne bryteren, men jeg får ikke startet senderen, uten at alle bryterne står i riktig posisjon.
Bryteren ser slik ut:
Med hendelen brukket.
Er det noen elektro kyndige som vet om jeg kan få tak i en slik bryter? Er det noe jeg kan gjøre, slik at jeg kan bruke senderen, uten den bryteren?
Bryteren er merket: ON OFF ON. 2A 250V AC. Dette må jo være en treveisbryter.
Alternativet er jo å sende til HK, men det er dyrt tungvindt, og det tar lang tid å forklare feilen for kineserne.
Setter stor pris på om det finnes et alternativ.

Bryteren er AUX 3 F MODE N 1 2 LND. Jeg har aldri brukt denne bryteren, men jeg får ikke startet senderen, uten at alle bryterne står i riktig posisjon.
Bryteren ser slik ut:
Er det noen elektro kyndige som vet om jeg kan få tak i en slik bryter? Er det noe jeg kan gjøre, slik at jeg kan bruke senderen, uten den bryteren?
Bryteren er merket: ON OFF ON. 2A 250V AC. Dette må jo være en treveisbryter.
Alternativet er jo å sende til HK, men det er dyrt tungvindt, og det tar lang tid å forklare feilen for kineserne.

Comment