Announcement

Collapse
No announcement yet.

JR og JR PROPO

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    For min del var det batteriet (spesiell type på DSX12) og det ble innkjøpt fra Overlander (UK). Ellers så er det vel Mcgregor (?)..
    Geir


    3D plane - 1D brain

    Comment


    • #17
      Originally posted by klaus View Post
      Der er ingen "Europa" representant slik jeg har forsett det, du har mc Gregor for uk, Akmod for benelux, Elefun for Norge.

      Jrradios har sw mm til amerikanske horrizon moddede jr radioer, mens co.jp har for resten av verdenen. Hvis trimmen for throttle er analog er den amerikansk er vel en grei huskeregel. Husk også å sjekk modellbetegnelsen på oppdatering og radio før du fyrer løs så du ikke ender opp med en ikke fungerende radio
      Min radio har analog throttletrim og er merket DSX12 og er CE-merket. Det hadde den vel ikke vært hvis den var amerikansk?

      Har dog lagt merke til at mange amerikanere liker å ha analog throttletrim, men jeg sliter med å forstå hvorfor..
      Geir


      3D plane - 1D brain

      Comment


      • #18
        Gjelder muligems ikke for Dsx serien men nye radioer skal ha digital trimmer 11x zero xg serien ol utenom de amerikanske utgavene. Uansett må man passe på å ikke kjøre amerikansk oppdatering på en ikke amerikansk radio og omvendt.

        Generelt hvis du går til kilden er du safe da horrizon fikser de amerikanske moddene og sw ikke jr selv

        Jeg ville snakka med Elefun eller lagt inn en want to buy melding på lokalt forum, sikkert en fly pilot som ikke trenger sin som har jr
        Klaus Myrseth
        Compass 7HV FBL / 3D+ FBL / Atom 500 FBL

        Team Manager - Team Compass Scandinavia

        Comment


        • #19
          Eller lage en sjøl. Det er tross alt "bare" en tynn, kort og smal metallstrips med to skruehull i.

          Jeg skal legge inn div requests også - både til Elefun og litt rundt forbi. Kanskje det løser seg
          Kristian Westgård
          Nittedal

          Rave ENV / JR Vibe E12 SG Ito / JR NEX E8 / JR Vibe 50


          Pilots take no special joy in walking. Pilots like flying.
          — Neil Armstrong

          Comment

          Working...
          X