Her kan vi dele erfaringer med JR XG8. Selv for en nybegynner var det enkelt å sette opp denne radioen for et stort RC helikopter. Den har også mange gode funksjoner for motor- og seilfly
Unconfigured Ad
Collapse
JR XG8 Tråden!
Collapse
X
-
Jeg har lest mange gode ord om denne radioen. Og som eier av en xg7 og opptil flere dmss-mottakere er det naturlig å vurdere om det er verdt å oppgradere.
Noen spørsmål:
Hvordan er den å holde sammenlignet med tilsvarende konkurrenter, f eks Spektrum dx8? Svar fra dem som har flydd med flere og kan sammenlikne basert på erfaring er verdsatt.
Hvordan er batteriet som følger med? Hvor lenge kan en fly på en lading?
Hva kan sies om denne radioens negative sider? Bortsett fra dårlig utvalg i mottakere og ingen fbl-støtte.
Er det noen som har opplevd problemer av noe slag? Slarkete brytere, glitches, unøyaktige stikker osv.Last edited by kristianwest; 06-11-11, 15:42.Kristian Westgård
Nittedal
Rave ENV / JR Vibe E12 SG Ito / JR NEX E8 / JR Vibe 50
Pilots take no special joy in walking. Pilots like flying.
Neil Armstrong
Comment
-
Min beste radio så langt. Har hatt x antall Futaba, dx 6, 7 og 8, JR 12x.
Godt batteri, meget god å holde. Enkel å programmere om man kjenner Spektrum eller JR fra før.
Minus er foreløpig utvalg av mottakere
mvh
Alf____________________________
Alf Wilhelm Hansen www.flygal.noComment
-
Senderen veier 770 gram, og den ligger godt i hendene. Man må være obs på 2 trimbrytere på baksiden, dersom de linkes til noen innstillinger på radioen. F.eks er det vanlig å bruke den på høyresiden til grovjustering av pitch. Trimbryterne ligger lett tilgjengelig for langfingrene.Comment
-
Forsto jeg spm rett..Kim-ArneComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment