Unconfigured Ad

Collapse

valgets kvaler... 7 kanals jr fm radio eller spektrum dx6..

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • thor_no
    • Feb 2009
    • 296

valgets kvaler... 7 kanals jr fm radio eller spektrum dx6..

jeg har både 7 kanals jr radio med fm og spektrum dx6. skal nå velge hva jeg skal bruke i min pa extra 260. er ikke så glad i programmerings biten på spektrumen og det at jeg vel bør ha full range mottaker i den. liker bedre jr radioen da den er å bruke som en dx7 og den har full range i utgangspunktet.

er det noe som taler for å bruke dx6 kontra jr sett bort fra div skråblikk for at en fortsatt flyr på 35 mhz?
  • Lars N
    Moderator
    • Apr 2002
    • 2891

35 Mhz fungerer konge det hos meg, eneste stedet jeg har problemer er når jeg bruker Kina elektronikk rundt, de støyer en del. Jeg er også veldig glad i JR sine radioer så vil nok anbefale deg en JR. Hva med JR sin XG-8?
    Lars Norberg

Comment

• thor_no
      • Feb 2009
      • 296

har allerede en 7 kanals jr, den som er lik dx7 bare 35 mhz. er fornøyd med den så da blir det nok den...

Comment

• EL-Corazon
        • Mar 2006
        • 179

hva med og sette inn en 2.4 ghz modul i jr radioen da... for.ex fr.sky fra hobbyking? det har jeg i min jr 9x2..om sender modulen er utskiftbar da...ellers kan du bruke diy 2.4ghz sett
        med hilsen Arvid

Comment

• thor_no
          • Feb 2009
          • 296

er ikke løs modul i den desverre. er jo uansett nesten ingen som flyr fm radio lenger så det er jo ikke noe stort problem... finnes det diy sett for å få til 2.4 i gamle radioer? hvor finner en det?

Comment

Working...