Unconfigured Ad

Collapse

Spectrum mottagere dør.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • AudunJ
    • Jun 2011
    • 543

Lar nok ikke denne problem AR600 få flere timer i lufta, kanskje brukes på jordnær installsjon, men håper jeg uansett får inn en ny AR600 til erstattning eller så setter jeg inn en AR6210x jeg har liggende, men det er jo surt å bruke penger på ting som skulle virke av seg selv...
    Audun Johnsrud
    Nittedal - HMFK

* Flyr divserse planker og noen visper.
    En vellykket flytur er alltid en flytur nærmere neste kræsj.

Comment

• bjeff
      • Jul 2007
      • 2010

Jeg begynte å fly med Spektrum DX6, deretter DX6i og DX7 før jeg primært gikk over til et annet merke, og etter noen tusen timer i lufta kan jeg ikke si jeg kjenner igjen noe av det som er skrevet her. En gang var jeg sikker på at det var noe gærent med to AR7000-mottakere, og Smallsize var rause nok til å gi meg nye som erstatning. I ettertid må jeg si at jeg har ganske plausible teorier om at det ikke var noe gærent med mottakerne, men at bruken var gal.
      Anders Eiebakke
      90078513

Comment

• Arcteryxxx
        • Nov 2010
        • 1070

AR7000 regner jeg som den beste DSM2 mottakeren (iallfall av de jeg har prøvd). Har 4 slike og de har vært 100%!
        I hangaren:

SpeedFire F5B
        X-plane fra www.yuri-models.com
        Hawk F5B
        MiniHawk (2stk)
        3stk PZ Stryker (flygende lecablokker)
        UM Stryker Q 180
        FPV Raptor
        EPO Cessna (156cm)

Comment

• halsen89
          • Apr 2007
          • 409

Jeg og har 3stk AR7000, aldri opplevd problemer

Comment

• AudunJ
            • Jun 2011
            • 543

Var innom SmallSize i dag for 2.gang pga problemer med AR600 som mister "bindingen" mot TX til stadighet. Men de hadde ikke tilsvarende mottaker på lager så jeg ble tilbudt en annen AR61?? (husker ikke helt modellen) men denne var ikke full range, så jeg takket "nei" da jeg har en "ny" AR6210x liggende til annet prosjekt og fikk avtalt om hvis RadianPro virker normalt med denne skulle jeg komme tilbake og få en "god pris" på kjøp av ny mottaker til prosjektet som fortsatt ligger på bordet.

Installerte AR6210 i kveld, lab tester typer på at alt virker normalt selv med motor i full gass og maks utslag på sevorer osv...
            Men synd man må drive "en bevis kamp" for å kunne få overtalt leverandør at det er et problem, da jeg hver gang blir møt med kontra spørsmål, er du virklig sikker på at det er RX din som er problemet...

Blir spennende å få flyet i lufta igjen og håper problemet er løst... (selv om det i reliteten kostet meg prisen av å kjøpe en ny RX selv om det er en garanti feil)...
            Audun Johnsrud
            Nittedal - HMFK

* Flyr divserse planker og noen visper.
            En vellykket flytur er alltid en flytur nærmere neste kræsj.

Comment

• lacappuchino
              • Oct 2007
              • 1342

Var det ikke mulig å levere den inn til SS så de kunne testet den?

AR6100 funker egentlig bra som fullrange mottaker, selv om den er klassifisert som park-range mottaker.
              Honeybee CP 2

Comment

Working...