Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Noen som har testet disse? Mener å ha hørt at de brenner opp for ingen ting?
Planer å bruke 4celler eneloop og HOTT...
Har en par nye F3F/J modeler som skal settes opp, og da er spørsmålet om man skal "gamble" på disse MKS eller gå for 3150 og andre utprøvde typer...
-Jim Johansen- Flyklart:
Sebart Angel 50evo, Stratair Raketenwurm 4b, Compact Wizard Under construction: Stratair Hurricane, Speedfire 2, Mini Ellipse, Sig Samurai, Backfire
Lurer på det samme. Har vel egentlig ikke hørt noen ting om disse servoene, hverken positivt eller negativt. Dog tilbyr feks anerkjente Baudis disse i sitt sortiment for de som ønsker ferdig bygget, som burde tilsi at det er noen hist og pist som faktisk har flydd med dem. Selv valgte jeg JR/Graupner DS3288 på min nyinnkjøpte Big Ceres, da jeg ikke helt klarte å slå meg til ro med noe jeg ikke hadde hørt noe om......
Øystein T.
EF Extra 300 70"
Speedfire F5B
Baudis Fosa F3B
Ascot F3B
Lynx Carbon
EF Extra 300, 58" Electric
T-Rex 700N
Jeg fikk levert en MKS Nuke3 som haleservo i mitt X-plane. Denne var direkte årsak til at jeg karasjet under flight 2. Skikkelig underdimensjonert i forhold til jobben den var satt til, så det var også en feilvurdering fra byggers side.
MKS er vel bortimot blitt "bransjestandard" for F3F/B modeller.
Jeg kommer til å kjøre fult MKS oppsett på begge mine nye F3F modeller.
Det lille jeg har hørt/lest om problemer på MKS servoer er stort sett fra folk som har kjørt uregulert 2s LiFe rett i mottaker.
Jeg kommer til å kjøre 5,5V regulator i mine fly.
Har to MKS Nuke i min ELF dlg, og er meget fornøyd med både hastighet og presisjon, men de kommer med advarsel om at de ikke må beveges uten strøm, og heller ikke utsettes for mer enn 5 volt. Og armene som kom med er veldig korte, men jeg får nok utslag.
Ser ut som MKS 6125 er en ren 4.8V servo eller dvs 4 cell servo, og tilsynelatende ikke liker noe særlig mer enn fulladet 4 celler eller evnt regulert spenning under 6V
Øystein T.
EF Extra 300 70"
Speedfire F5B
Baudis Fosa F3B
Ascot F3B
Lynx Carbon
EF Extra 300, 58" Electric
T-Rex 700N
Jeg har brukt MKS servoer på helikopter i noen år nå ( 500 - 700 size ) og har aldri hatt noen problemer. Det har vært gode servoer som er både presise og holdbare.
MKS er vel bortimot blitt "bransjestandard" for F3F/B modeller.
Jeg kommer til å kjøre fult MKS oppsett på begge mine nye F3F modeller.
Det lille jeg har hørt/lest om problemer på MKS servoer er stort sett fra folk som har kjørt uregulert 2s LiFe rett i mottaker.
Jeg kommer til å kjøre 5,5V regulator i mine fly.
Enig..! Hadde ikke turt å bestille Precision hvis jeg tvilte på kvaliteten på servoene.
Har en Tanga med MKS på alle ror som har 2S Life uregulert. Har fungert utmerket i en sesong med F3F
William Jul Ringkjøb
Bodø MFK
If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment