Unconfigured Ad

Collapse

Hjelp til kjøp av ny sender.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rabardio
    • Feb 2012
    • 75

Hjelp til kjøp av ny sender.

Hei,jeg lurer nå på og bytte ut min DX6i i en ny sender med mere " stasj" på samt flere kanaler..
    Har kikket litt på denne : Spektrum DX8 2.4GHz DSM2/DSMX - elefun.no - Radiostyrt hobby da jeg har den serien fra før.

Noen andre forslag? Er denne den nyeste i den serien eller kommer det en ny snart?
  • Tipstall
    • Mar 2010
    • 197

Flere kanaler og mer stash fra Spektrum:
    DX10 som er en pultradio: DX 10 Small Size Hobbyland AS
    og DX18 som er en "pinnsvin" sender: DX 18 Small Size Hobbyland AS

Det store spørsmålet er selvfølgelig hva du skal bruke stashet til, og hvor mange kanaler du trenger. Jeg vet fint lite om disse radioene, men jeg vil tro at det ligger en del tråder med flere tusen poster på for eksempel RCGroups. Ellers har min DX8 fungert helt prikkfritt, og den er svært enkel i bruk - veldig lett å venne seg til om en kommer fra DX6i.
    Knut

Diverse fly; de fleste med propell...

Comment

• rabardio
      • Feb 2012
      • 75

Hei og takk for svar..! 8 kanaler regner jeg med kommer til og holde lenge er litt greit med det telemetry greiene og syns jeg

Men er det sånn at ikke AR600 funker på DX8?

Comment

• Tipstall
        • Mar 2010
        • 197

Jeg har i hvert fall ikke hatt problemer med kombinasjonen DX8/AR600 ...

Vet at det har vært noe problemer med noen DSM2 (forrige generasjon Spektrum) mottagere sammen med noen DSMX (nyeste generasjon Spektrum) sendere, men husker ikke akkurat hvilke sender/mottager kombinasjoner det gjaldt. For min del har rubb og rake fungert - også $6 Orange mottagere fra HobbyKing.
        Knut

Diverse fly; de fleste med propell...

Comment

Working...