Unconfigured Ad

Collapse

Grei/billig servo til trainer

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Session
    • Apr 2005
    • 54

Grei/billig servo til trainer

Er på jakt etter en servoer til balanse på min lavvingede trainer.
    Har denne mottakeren så det er kanskje ikkje så nøye med merke osv?
    V8FR-II-2.4GHz V8 Series-Receivers-Product Show-Products-FrSky Electronic Co.,Ltd

Aner ikke hva jeg skal kikke etter da det er så mye å velge mellom.
  • tyor
    • Mar 2005
    • 9757

vet ikke hvor stor den traineren din er, men hvis det er en typisk 40size trainer ha så er jo dette en rimelig kandidat som jeg bare har god erfaring med. Hitec HS-422 - elefun.no - Radiostyrt hobby
    Tom Nohr
    Tennisveien 9
    2450 Rena

Frsky taranis 9+
    Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
    Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
    + diverse små ting

Comment

• Guest

#3 Unapproved
      Hitec slår aldri feil
      Elefun har også savox som er bra servoer. Har ingen erfaring med akkurat denne jeg linker til, men billig og metaldrev........samt er sterk nok Savöx Servo SC-0252MG - 0.19speed/10.5kg - elefun.no - Radiostyrt hobby

Nå er jo ikke dette den absolutt billigste jeg fant, men ikke alltid det er det smarteste
      Last edited by Guest; 07-10-12, 18:27.

Comment

• Superstar40
        • Dec 2002
        • 1667

Nesten alle kjente merker, Futaba, Hitec, Graupner, JR med mer har gode allround analoge servoer til en hyggelig pris. I en trainer type trenger du ikke digitale servoer, selv om de kan være raskere og mer presise. Yter de 4kg+ ved 4,8V så er du garantert at de er sterke nok.

Styr unna en del billige merker, det kan være ujevnt kvalitet. Men som nevnt ovenfor så har du Savox, Allign og Hyperion også som alternativer til de kjente fjernstyrings merkene.
        Espen Kvien
        Gruppeleder F3A
        Vingtor RC Club
        f3a.norge@gmail.com

Mange fly og mye moro

Comment

• Guest

#5 Unapproved
          Helt enig med superstar. Man trenger ikke så mange kilo i en trainer, men jeg linket til en som antagelig er veldig holdbar til en fornuftig pris 10 kg er overkill, men den tåler antagelig en krasj med sine metalldrev og kan flyttes over i nytt fly.
          Savox er ikke veldig kjent i Norden, men i Usa og lengere ned i Europa og England er dette en populær servo som får mye skryt.

Men gjør som posten over sier, styr unna billige ukjente merker, da er du på god vei

Comment

Working...