Unconfigured Ad

Collapse

HK regulator/ killswich

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • roger`n
    • May 2011
    • 93

HK regulator/ killswich

Heisann
    Har tatt det laaange skrittet og gått til anskaffelse av en Pilot Extra 260 35% og en DA 100 L
    Har tenkt å bruke 2 stk life 6,6 v batteri på motor og servoer !
    Fant en regulator/ killswich på HK og lurer da på om noen der ute har prøvd/ har erfaring med denne
    PowerBox SparkSwitch - Kill-Switch and Regulator Unit
    Like overrasket hver gang
    Extremeflight Edge 88 Dle 60

Bandit 50" elektrotjafs

Spektrum DX 7
  • bardp
    • Nov 2010
    • 2473

Min erfaring med regulatorer og annen unødvendig elektronikk er ikke av den beste. Jeg bruker nå atid 2 stk 6,6v Life batterier med hvær sin bryter rett inn på mottakeren. Kjører altid motoren (tenningen) på eget batteri med en Rcexl Opto Gas Engine Kill Switch mellom batteri og tenningsanlegg.

Comment

• jossv
      • Mar 2003
      • 280

Nå regner jeg med at det er den orginale PowerBox regulatoren de selger på HK.
      Du finner den her: PowerBox Systems

Jeg har ingen erfaring med denne regulatoren, men PowerBox er et meget anerkjent merke og kanskje noe av det beste innenfor RC?
      Personlig ville jeg ikke vært i tvil hvis det er den orginale. Bare kjøp.
      Try to keep the number of your landings equal to the number of your takeoffs.
      http://www.hadelandmodellflyklubb.net/

Comment

• roger`n
        • May 2011
        • 93

Har en spektrum powersafe receiver underveis fra Esprit, og plana var da å ha en bryter til alt. 2 stk life batterier inn på powersafen og egen kanal til tenninga med da en regulator og killswich mellom powersafen og tenningsanlegg, såg for meg at det måtte bli bra
        Like overrasket hver gang
        Extremeflight Edge 88 Dle 60

Bandit 50" elektrotjafs

Spektrum DX 7

Comment

• RGJ
          • Jul 2004
          • 922

har kjøpt powerbox produkter fra HK er det orginale , kjempe kvalitet...trur vel ikke prisen er rasende billig der nede men har slengt med når de har hatt inne
          Rune Gjelsnes
          Vikersund
          92624841

Comment

Working...